Tampereen 18.6.2016 tilaisuudesta on tullut video Youtubeen. Lopussa Wahlroos huutaa: "Jokainen niistä, joka haluaa olla miljonääri, tulee tänne lavalle. Näytetään maailmalle, että Suomi is back!".
Kiitos kuvaajalle, videon laatu on mainio ja Kari Wahlroosia on ilo kuunnella. Harvoin näkee näin sujuvaa ja karismaattista myyntipuhetta. Aina valitetaan, etteivät suomalaiset osaa myydä. Ottakaa oppia Wahlroosista! Hän sanoo tehneensä myyntityötä 80 maassa ja voisi epäilemättä myydä jäitä eskimoille tai hiekkaa Saharaan. Sata vuotta sitten pappi Wahlroos olisi myynyt jumalanpelkoa kansalle ja perustanut oman herätysliikkeen.
Performanssi on loistava, vaikka substanssia ei ole nimeksikään. Wahlroos ei kerro yhtään faktaa eikä vastaa yhteenkään kysymykseen. Mutta tunnelman ja uskon nostattajana hän on lyömätön.
Näyttämönä on Tampereen yliopiston iso sali, tuttu paikka itsellekin. Ei tosin ole kunniaksi Tampereen yliopistolle antaa logojensa ja nimensä näkyä tällaisessa yhteydessä. Pari vuosikymmentä sitten kyseinen yliopisto yhdistettiin lähinnä vasemmistolaiseen talous- ja viestintäkoulutukseen -- nyt kaikki on kääntynyt päälaelleen.
Koska Wahlroos ei varsinaisesti sano mitään, hänen sanomisiinsa on vaikea tarttua. Jotain sentään: Kari toteaa, ettei USA ole mukana, koska sitä ei tarvita. Maailman nopeimmin kasvava yritys pärjää ilman jenkkejäkin. Joku voisi tehdä asiasta muunkinlaisia johtopäätöksiä ja pitää vaikkapa Bernard Madoffin pyramidin kaatumista (huijauksen arvo 50 mrd taalaa; tässä liigassa OneCoin on vielä pikkutekijä) yhtenä syynä.
Wahlroos varoittaa pankkijärjestelmän olevan kuollut, koska USA alkoi painaa rahaa selvitäkseen vuoden 2008 asunto- ja pankkikriisistä. Hän ei huomaa, että Lontoossa Ruja Ignatova kertoi OneCoinin alkavan tehdä ihan samaa: louhivan 118 miljardia uutta kolikkoa.
Wahlroos neuvoo seuraajiaan keskittymään siihen viiteen prosenttiin, jotka kuuluvat ns. early adaptors-joukkoon. Viiden minuutin myyntipuhe ja numeroiden näyttäminen riittävät, ei kannata ryhtyä väittelemään. "Tampereella on noin 10 000 ihmistä, jotka lähtevät tähän toimintaan naps - näin! Koko Suomessa kaksi ja puolisataa tuhatta. Viisi minuuttia. Ymmärrättekö te?"
Kari varoittaa seuraajiaan vääristä jumalista. Ei pidä lukea nettiä eikä uskoa vääräuskoisten puheita, sillä totuus tulee yhtiöltä. "Ne on totta".
Luulisi Wahlroosin oppineen varovaisemmaksi. Wincapita-esitutkintamateriaalissa hän kertoo sijoittaneensa 29 654 euroa omia sekä 31 014 euroa yhtiönsä varoja pyramidiin, ja vaati niiden palauttamista. Sen siitä saa, kun luottaa vain yhtiön antamaan tietoon, eikä lue nettiä.
Loppuhuipennuksessa Wahlroos lupaa rikastumista (ei mitään koulutuspakettien myyntihöpötystä enää): "Jokainen, joka haluaa olla rikas ja varakas, lavalle. Ne, jotka ei halua, lähtekää kotiin. Mä olen ihan tosissani tämän kanssa."
"Ugh, olen puhunut - enkä lainkaan hassummin!". Agree!
Tässä näitä tulevia miljonäärejä on MuroBBS:n kuvassa:
Tekstiä täydennetty klo 17.
Kiitos kuvaajalle, videon laatu on mainio ja Kari Wahlroosia on ilo kuunnella. Harvoin näkee näin sujuvaa ja karismaattista myyntipuhetta. Aina valitetaan, etteivät suomalaiset osaa myydä. Ottakaa oppia Wahlroosista! Hän sanoo tehneensä myyntityötä 80 maassa ja voisi epäilemättä myydä jäitä eskimoille tai hiekkaa Saharaan. Sata vuotta sitten pappi Wahlroos olisi myynyt jumalanpelkoa kansalle ja perustanut oman herätysliikkeen.
Performanssi on loistava, vaikka substanssia ei ole nimeksikään. Wahlroos ei kerro yhtään faktaa eikä vastaa yhteenkään kysymykseen. Mutta tunnelman ja uskon nostattajana hän on lyömätön.
Kari Wahlroos on stage. |
Koska Wahlroos ei varsinaisesti sano mitään, hänen sanomisiinsa on vaikea tarttua. Jotain sentään: Kari toteaa, ettei USA ole mukana, koska sitä ei tarvita. Maailman nopeimmin kasvava yritys pärjää ilman jenkkejäkin. Joku voisi tehdä asiasta muunkinlaisia johtopäätöksiä ja pitää vaikkapa Bernard Madoffin pyramidin kaatumista (huijauksen arvo 50 mrd taalaa; tässä liigassa OneCoin on vielä pikkutekijä) yhtenä syynä.
Wahlroos varoittaa pankkijärjestelmän olevan kuollut, koska USA alkoi painaa rahaa selvitäkseen vuoden 2008 asunto- ja pankkikriisistä. Hän ei huomaa, että Lontoossa Ruja Ignatova kertoi OneCoinin alkavan tehdä ihan samaa: louhivan 118 miljardia uutta kolikkoa.
Wahlroos neuvoo seuraajiaan keskittymään siihen viiteen prosenttiin, jotka kuuluvat ns. early adaptors-joukkoon. Viiden minuutin myyntipuhe ja numeroiden näyttäminen riittävät, ei kannata ryhtyä väittelemään. "Tampereella on noin 10 000 ihmistä, jotka lähtevät tähän toimintaan naps - näin! Koko Suomessa kaksi ja puolisataa tuhatta. Viisi minuuttia. Ymmärrättekö te?"
Kari varoittaa seuraajiaan vääristä jumalista. Ei pidä lukea nettiä eikä uskoa vääräuskoisten puheita, sillä totuus tulee yhtiöltä. "Ne on totta".
Luulisi Wahlroosin oppineen varovaisemmaksi. Wincapita-esitutkintamateriaalissa hän kertoo sijoittaneensa 29 654 euroa omia sekä 31 014 euroa yhtiönsä varoja pyramidiin, ja vaati niiden palauttamista. Sen siitä saa, kun luottaa vain yhtiön antamaan tietoon, eikä lue nettiä.
Loppuhuipennuksessa Wahlroos lupaa rikastumista (ei mitään koulutuspakettien myyntihöpötystä enää): "Jokainen, joka haluaa olla rikas ja varakas, lavalle. Ne, jotka ei halua, lähtekää kotiin. Mä olen ihan tosissani tämän kanssa."
"Ugh, olen puhunut - enkä lainkaan hassummin!". Agree!
Tässä näitä tulevia miljonäärejä on MuroBBS:n kuvassa:
Wahlroos ja uskovaiset. |
Agree!
VastaaPoistaWahlroos on kuin myyntileka, joka murtaa heikot mielet.
VastaaPoistaKyllä Yliopiston iso sali on ollut jo ajat sitten verkostomarkkinointi yritysten event paikkana. Ei Petteri tuo mikään uusi asia ole. Rahaa Tampereen yliopisto tuosta tilavuokrasta saa ja käsittääkseni se ei ole ollenkaan huono asia. Tänä aikana pitää tarttua siihen rahaan mitä on saatavilla. Miten sinun esiintyminen eroaa sitten tuosta.
VastaaPoistaOlisihan Tampere talon iso sali huomattavasti parempi vaihtoehto.
Tämä sankari voisi tehdä rahaa ihan lailisella myyntityöllä, mutta ehei kun pitää pyramiidia pyramiidin perään kiertää... No jos omatuntoa ei ole ni kai se homma kun homma menee ja näissä hommissa ei taideta veroja turhaa maksella.
VastaaPoistaAika paljon olleellista jäi pois sinun jutustasi. Keskityit oikeastaan haukkumaan Kari Wahlroosia. Onko se sinun päämäärä näissä jutuissa? Tuo sinun teksi on kuin lukisi muro tai suomi 24 palstaa. En enää ihmettele yhtään mistä niiden palstojen keskustelu taito on tullut.
VastaaPoistaSanoit yhdessä kohtaa että netistä saa oikean tiedon? että ei lue nettiä? Mitä ihmettä oiken ajattelet. Jos todellakin olet IT Asiantuntija miksi sinua kutsutaan niin pitäisihän sinun tietää se että netistä saatu tieto ei välttämättä ole se oikea tieto.
Ei Petteri aina oikeassa ole... krhhmmm. 9/11 krhmm.
VastaaPoistaMutta kyllä netistä saa tietoa huomattavasti paremmin kuin mistään muualta.
Pääasia on se että tekee omat päätökset. Kaikilla on yleensä oma lehmä ojassa.
Netti on mahdollistanut sen että asioita voi tutkia jopa itse. Kun on tietoa saanut mahdollisimman laajalti saa aika hyvän tietoisuuden asiaan.
Jos myyntimies sanoo että ei kannata miettiä vaan ostaa, Älä tutkiskele tai kysele enempää. Pitäisi kellot soida, ne vaan ei kaikilla soi.
Tampereen yliopiston vastaus kyselyyn:
VastaaPoistaAlkuperäinen kirjoittaja
Kiitos tiedustelustasi.
Menemättä tarkemmin yksityiskohtiin tämä tapahtuma pääsi läpi ”seulastamme”.
Kun tilaisuuden luonne tajuttiin ei ollut enää aikataulullisesti mahdollisuutta perua tilojenvuokrausta.
Opimme tästä ainakin sen, että tarkistamme tilojenvuokrauslomakettamme ja vuokrausehtojemme.
Mukavaa Juhannusta!
t.
xx xx
Tampereen yliopisto
Alkuperäinen kirjoittaja
Hei
Tiloissanne järjestettiin Onecoin-markkinointitilaisuus lauantaina 18.6.2016.
Tarkistatteko tai kysyttekö ollenkaan esim. tiloja vuokraavan yrityksen taustatietoja?
Onecoin on saanut aika paljon negatiivista julkisuutta ja epäilyjä laittoman pyramidipelin harjoittamisesta. Tuntuu oudolta, että yliopisto vuokraa tilojaan tämänkaltaisen toiminnan markkinointitilaisuutta varten.
Aika paljon olleellista jäi pois sinun jutustasi. Keskityit oikeastaan haukkumaan Kari Wahlroosia. Onko se sinun päämäärä näissä jutuissa?
VastaaPoistaVideo on yli tunnin pituinen, ei ole minun tehtäväni tehdä referaattia koko esityksestä. Linkitin alkuperäisen, jotta kuka tahansa kiinnostunut voi katsoa sen itse, eikä tarvitse uskoa "netistä löytämäänsä paskaa".
Valitsin näkökulmaksi KW:n myyntimiestaidot, koska Onecoinista on jo melkein kaikki tullut sanottua.
Sitähän ne Petteri sinun kirjoitukset ovat, kuten tuossa myönnät, ja ei vain Onecoinista: hutkaiset sinne päin ja vähintäänkin vääristelet. Mitä väliä siitä mitä kokonaisuudessaan asioista sanotaan. Tutkija, tietokirjailija, journalisti - eikö heidän työ perustu siihen, että asiat ja totuus tutkitaan perusteellisesti ja joka suunnasta sekä puolueettomasti. Sitten vasta kirjoitetaan. Ja onecoinista olet sanonut paljon, se on totta, mutta tietokirjailijaksi erittäin paljon väärää tietoa, mikä ei ole totta.
VastaaPoistaTutkija, tietokirjailija, journalisti - eikö heidän työ perustu siihen, että asiat ja totuus tutkitaan perusteellisesti ja joka suunnasta sekä puolueettomasti.
VastaaPoistaTämän blogitekstin aiheena ei ollut Onecoin vaan Kari Wahlroosin esitys Tampereella.
Olen käyttänyt Onecoiniin luvattoman paljon aikaani saamatta siitä palkkaa. Olen vilpittömästi pyrkinyt ymmärtämään, mistä Onecoinissa on kyse. Onecoinin tapauksessa se on vaikeaa, koska annetuissa tiedoissa on ristiriitoja eikä mistään saa vastauksia keskeisiin kysymyksiini. Niinpä olen päätynyt loogiseen johtopäätökseen, että Onecoin on huijausta, ja halunnut estää suomalaisia menettämästä tässä rahojaan.
Mielihyvin otan kaikki lisätiedot ja täydennykset vastaan, ja tarvittaessa muutan omaa näkemystäni. Olen aina toivonut asiallisia kommentteja ja vastauksia, mutta niitä ei juurikaan tule. Anonyymit vain huutelevat, miten karavaani kulkee.
Olen Petterin kanssa samaa mieltä ja sama looginen johtopäätös(huijaus).
VastaaPoistaYritin myös ymmärtää mistä on kyse? Video ei antanut mitään vastausta. Yleistä
puhetta, bullshittiä, mitään sanomatonta puhetta, mikä olikaan se tuote,palvelu
mitä oltiin myymässä? Ei vaan minäkään insinööriaivo ymmärtänyt. :)
Rahaa Tampereen yliopisto tuosta tilavuokrasta saa ja käsittääkseni se ei ole ollenkaan huono asia. Tänä aikana pitää tarttua siihen rahaan mitä on saatavilla.
VastaaPoistaTele- ja sähköverkot on myyty. Tässä myytiin yliopiston tuotemerkkiä.
Onneksi se meni hauskalla tavalla överiksi. Esityksestä tuli mieleen Petri Nygård. Ei tullut sellainen olo, että oltaisiin huijattu.
"Niinpä olen päätynyt loogiseen johtopäätökseen, että Onecoin on huijausta, ja halunnut estää suomalaisia menettämästä tässä rahojaan".
VastaaPoistaMilläs rahoilla meinaat Petteri maksaa sitten ne menetetyt rahat jotka sinua uskovilta jää saamatta, joku vastuu sinunkin paskan jauhamisella pitäisi olla! Vai miten meinaat kätesi pestä syytöksistäsi yhtiötä kohtaan ja siinä toimivia jäseniä kohtaan, kunnianloukkauksia myöten. Olet myös aiheuttanut näillä kirjoituksillasi isoja veromenetyksiä valtiolle koska jotkut ikävä kyllä uskovat sinua ja päätyvät pistämään pään pensaaseen ja eivät uskalla ajatella omilla aivolla vaan kun se tietokirjailija oli sitä mieltä että tämä on täyttä huijausta. Kallis mies oot valtiolle, ikävä kyllä. Olit jo sillon kun olit syytettynä Jippii jutussa. Koitatko saada jotenkin omaa menetettyä JIPPII mainettasi korjattua näillä jutuilla, ja joo saathan sinä mainoksista näillä sivuilla jotain tuloa menetetystä vapaa ajastasi :)
"Milläs rahoilla meinaat Petteri maksaa sitten ne menetetyt rahat jotka sinua uskovilta jää saamatta, joku vastuu sinunkin paskan jauhamisella pitäisi olla!"
VastaaPoistaOlet oikeassa! Tokihan tuollaisesta menetyksestä on oikeus ja kohtuus saada asianmukainen korvaus. Voiko menetetyt rahat maksaa Bigcoineilla?
Tampereen yliopiston vastaus kyselyyn:
VastaaPoistaAlkuperäinen kirjoittaja
Kiitos tiedustelustasi.
Menemättä tarkemmin yksityiskohtiin tämä tapahtuma pääsi läpi ”seulastamme”.
Kun tilaisuuden luonne tajuttiin ei ollut enää aikataulullisesti mahdollisuutta perua tilojenvuokrausta.
Opimme tästä ainakin sen, että tarkistamme tilojenvuokrauslomakettamme ja vuokrausehtojemme.
Mukavaa Juhannusta!
t.
xx xx
Tampereen yliopisto
Alkuperäinen kirjoittaja
Hei
Tiloissanne järjestettiin Onecoin-markkinointitilaisuus lauantaina 18.6.2016.
Tarkistatteko tai kysyttekö ollenkaan esim. tiloja vuokraavan yrityksen taustatietoja?
Onecoin on saanut aika paljon negatiivista julkisuutta ja epäilyjä laittoman pyramidipelin harjoittamisesta. Tuntuu oudolta, että yliopisto vuokraa tilojaan tämänkaltaisen toiminnan markkinointitilaisuutta varten.
Voi hyvää päivää sentään. Nyt ei voi kuin nauraa. Onko tosiaan joku jo laittanut meiliä yliopistolle tuosta.
Yliopistolla on järjestetty todella monen verkostomarkkinointi yhtiön tilaisuuksia mitkä ainoastaan vatsutajat on tuominneet rikolliseksi toiminnaksi.
Olette te poijaat huvittavia. Ei tietääkseni Tampereen yliopistolla niin hyvin mene että se voi sähköpostin perusteella valkata asiakkaita,
No ei Onecoin yhden yliopiston tiloja tarvitse sillä Suomesta löytyy tilaa ja tiloja kyllä.
Niin ja tuohan tila jää pieneksi poijaat.
Milläs rahoilla meinaat Petteri maksaa sitten ne menetetyt rahat jotka sinua uskovilta jää saamatta, joku vastuu sinunkin paskan jauhamisella pitäisi olla!
VastaaPoistaRahaa ei ole koskaan syntynyt tyhjästä. Tätä faktaa Ruja ei pysty muuttamaan toiseksi, olkoon millainen tohtori tahansa.
Maajohtaja Vuorista mukaillen: jokainen jättää sijoittamatta Onecoiniin vain sen verran, kuin voi hymyillen hävitä.
Miten Bitcoin ja muut kryptovaluutat on sitten syntynyt tai miten pankit luo rahaa tyhjästä kuten Irlanti teki muutama vuosi sitten kymmeniä miljardeja vain nappia painamalla.
PoistaEt vastannut kysymykseen mikä on sinun vastuu tästä paskanjauhamisestasi? Ihmiset haluavat tehdä töitä kasvavassa globaalissa yhtiössä joka kehittyy järkyttävän kovaa vauhtia, tämän kautta tänne on mahdollista saada iso määrä verotuloja mutta sinä vaan laitat kapuloita rattaisiin kun olet nyt sitä mieltä että kyseessä on huijaus. Olet oikeasti valtiolle kallis mies mielipiteinesi eikä sulla ole mitään vastuuta puheistasi. Eikös jokainen saa valita itse minne rahansa pistää. Joku pisti rahaa Talvivaaraan joka oli selkeä huijaus valtion toimesta vai mitä ? Sinä huijasit ihmisiä Jippiin parissa väärällä tiedottamisella vaikka pääsitkin lopulta kun koira veräjästä.
Yhtä asiaa en OC-sirkuksessa pysty ymmärtämään. Eikö tätä millään lailla pystytä lopettamaan. Jos pitää paikkaansa, että jo kymmenet tuhannet suomalaiset ovat sijoittaneet tähän varojaan, niin minun käy heitä aidosti sääliksi.
VastaaPoistaMielestäni EU:n tai Suomen valtion pitäisi tässä tapauksessa yksinkertaisesti puuttua asiaan kovalla kädellä. Ei voi olla siitä kiinni, että nimellisesti kaupataan koulutuspaketteja. Jos mitään muuta ei voida tehdä, niin sitten ainakin tiedotettaisiin asiasta aktiivisesti ja aggressiivisesti. OC-kuvioiden ja vaikuttajien taustoja pitäisi kaivaa, vaikka tutkivan journalismin keinoin esiin ja julkaista juttuja mediassa. Tässäkin taitaa olla ongelmana se, että suurin osa ihmisisistä tämän huijaukseksi ymmärtää, mutta asiaan hurahtaneet ovat niin hurmoksessa, ettei heitä saa vakuutetuksi pelkällä järkipuheella. Tällä tavoin saadaan edes OC-agnostikot takaisin ateisteiksi.
Itse en ymmärrä virtuaalivaluutoista edes alkeita, mutta sitä tietämystä tässä ei tarvita. Kultaisen säännön muistaminen riittää: Jos se on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta.
Mitä tulee tuon videolla esiintyvän henkilön karismaan, niin en sitä arvottaisi kovinkaan korkealle. Se on lähinnä tyhjän paasausta ja pikkupoikamaista uhoa. Hänen "karismansa" sortuisi nopeasti, jos yleisöstä esittäisin kriittisiä väitteitä tai kysymyksiä. Tai toki hän voisi jatkaa samalla linjalla hamaan loppuun asti, mutta ***ka ei muutu suklaaksi kauniisti puhumalla. Hän on selvästi sosiaalinen ja innostava persoona, oikea myyntityön tekijän perikuva. Harmi, että hän käyttää parhaan potentiaalinsa ihmisten huijaamiseen. Tuollakin sankarilla, kun olisivat moraaliset arvot ja substanssiosaaminen kohdillaan niin aitoa ja monia osapuolia hyödyntävää tulosta syntyisi.
Verkostohuijauksiin lähtevät kaverit myös tuntuvat lottoavan ja pelaavan ison panoksen uhkapelejä, tunnen muutaman coinilaisen ja jokaisella heistä on myös paha peliongelma.Äkkirikastumisen tarve oikoo myös kaikki faktat suoriksi. Onecoinissahan on kumminkin samanlaiset mahdollisuudet kuin lotossa eli yhden suhde 15 miljoonaan,siltikin luottaisin lottoon enemmän.
VastaaPoistaOn käsittämätöntä, miten jotkut ihmiset eivät ymmärrä tässä olevan kysymys vain ja ainoastaan pyramidihuijauksesta. Romanialainen rikollisjärjestö patsastelee huipulla, keulakuvanaan ”tohtori” Ruja. Hra. Wahlrooskin voi päästä makeille kuukausituloille, kun saa rekrytoitua lisää porukkaa myyntipuheillaan ja päätekijät palkitsevat häntä hyvästä suorituksesta.
VastaaPoistaSitten tämän OneCoijarin tutut, tuttujen tutut, tuttujen tuttujen tutut kertovat hurjia kalatarinoita, miten on tienattu x€ rahaa, tekemättä juuri mitään. Tuhannet onnettomat ostavat itsensä koulutuspaketeilla pyramidin pohjalle. Mutta rahaa ei kovista lupauksista huolimatta ilmesty tilille tai jos ilmestyykin niin vähän verrattuna sijoitukseen. Kysellään sitten neuvoa, että mitä pitäisi tehdä. No tietenkin ostaa lisää koulutuspaketteja, uskoa vankkumattomasti systeemiin ja värvätä porukkaa lisää.
Kaikkein säälittävimmät ja harhaisimmat OC-sijoitttajat odottavat sitä päivää jolloin OneCoin ”noteerataan” jotain virallista valuuttaa vastaan. Kyllä meiltä epäileviltä Tuomailta silloin hymy hyytyy, he uskovat vilpittömästi. Näitä ihmisiä minun käy sääliksi, jos he ovat hyväuskoisuudessaan menneet sijoittamaan paljonkin rahaa.
Mitä myöhäisemmässä vaiheessa olet joutunut pyramidiin, sitä todennäköisemmin menetät kaikki sijoittamasi rahat. Voihan toki OneCoinilla tienatakin, jos olet ollut tarpeeksi ajoissa mukana. Toki rahavirtojen hallitsijat voivat mielivaltaisesti ohjailla varoja, eikä ajoissa mukaan leikkiin lähteminenkään välttämättä riitä.
Minua kiinnostaisi tietää mitä Wahlroos itse ajattelee tästä sisimmässään. Onko hän niin tyhmä, että luulee tämän kryptovaluutan olevan oikeasti toimiva bisnes vai tietääkö hän tämän huijaukseksi ja leikkii vain mukana. Epäilen jälkimmäistä. Hän ei vaikuta tyhmältä vaan manipuloivalta huijarilta. Kiinnostaisi tietää miten hän on oikeasti päässyt mukaan leikkiin ja mikä on hänen statuksensa pyramidissa.
Tämä sivusto käyttää evästeitä palveluiden toimittamisessa, mainosten personoinnissa ja liikenteen analysoinnissa. Sivuston käyttötiedot lähetetään Googlelle. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön.
VastaaPoistaOnnea Petterille tulevia mainostulojasi ajatellen, olet oppinut sen ainakin kuten iltapäivälehdetkin ihmisien mieliä muokkaa. Negatiivisuus myy ja olet myös itse negatiivisuuden perikuva!
Jos iso kuva ei ole avautunut niin tämä on vasta alkua käytettävyyden ja kauppapaikkojen osalta!
VastaaPoistaKannattaa nyt oikeasti jo ottaa pää pensaasta pois katsoa vaikka tuo alla oleva video uudesta Onelife appsista ja APP BUILDERISTA joka on suunnattu YRITYKSILLE. Petterin erityisesti kannattaisi ottaa ne laput jo silmiltä. Alkaa olla myötähäpeä fiiliksiä sinua kohtaan jos tunnettu tietokirjailija ei osaa katsoa totuuksia silmiin! Ja erityisesti myöntää kun ollut niin väärässä kun vaan voi olla. Älä tee enempää vahinkoa tietämättömille ihmisille kirjoituksillasi. Kiitos!
https://www.youtube.com/watch?v=Rq5HklI3Pk4
Miten Bitcoin ja muut kryptovaluutat on sitten syntynyt tai miten pankit luo rahaa tyhjästä kuten Irlanti teki muutama vuosi sitten kymmeniä miljardeja vain nappia painamalla.
VastaaPoistaValtiot ja niiden keskuspankit voivat luoda rahaa tyhjästä, koska maat eivät voi mennä konkurssiin. Rahasta vastaavat viime kädessä maan omat kansalaiset, vaikka sitten selkänahastaan.
Luuletko, että Gibraltarilta Dubaihin siirtynyt OneCoin Ltd vastaa yhtään mistään? Firma, josta ei ole mitään taloustietoja eikä faktaa? Vuorinen ja Wahlroos neuvovat videoilla yleisöään menemään muihin firmoihin, jos tällaiset sivuseikat kiinnostavat.
OneCoin Ltd häviää bittiavaruuteen ja avainhenkilöt ties minne, kun homma luhistuu. Valtio ei voi tehdä samaa. Helppoahan tämä olisi, jos yritykset voisivat luoda omaa rahaansa.
Et vastannut kysymykseen mikä on sinun vastuu tästä paskanjauhamisestasi?
Palataan vastuisiin sitten, kun OneCoin-miljonäärit saavat muutettua rahansa euroiksi tai koko homma kaatuu ja parku on suuri.
Eikös jokainen saa valita itse minne rahansa pistää.
Totta kai saa pistää, kunhan ymmärtää seuraukset, eikä vaadi valtiota siivoamaan sotkujaan. Ehkä myös perheen mielipide kannattaisi selvittää.
Mitä Jippiihin tulee, jokainen sitä ostanut sai rahansa vähintään tuplana takaisin, jos malttoi odottaa. Niissä tapahtumissa ei ole mitään salattavaa, olen kirjoittanut aiheesta kirjankin. Samaa ei voi sanoa OneCoinista.
Minua kiinnostaisi tietää mitä Wahlroos itse ajattelee tästä sisimmässään. Onko hän niin tyhmä, että luulee tämän kryptovaluutan olevan oikeasti toimiva bisnes vai tietääkö hän tämän huijaukseksi ja leikkii vain mukana.
VastaaPoistaWahlroos soitti minulle viime syksynä ja sanoi tulevansa tapaamaan, kun on seuraavan kerran Suomessa. Ei ole kuulunut.
Minuakin kiinnostaisi. Luultavasti hän on sellaisessa flow-tilassa, ettei OneCoinin taustalla ole juuri merkitystä. Hänen omassa maailmassaan se on totta juuri tässä ja nyt, eikä muulla ole merkitystä.
Kyllähän jokainen saa laittaa rahansa mihin tahtoo mutta pitää myös kantaa vastuunsa.
VastaaPoistaKRP on varoittanut vaikeasti ennakoitavissa olevista rikosoikeudellisesta vaaroista.
Luulisi tämän ilmoituksen perusteella että perehtyisi hyvin tarkkaan tuotteeseen jota myy muille. Omasta mielestäni kaikki jotka sijoittavat onecoiniin saavat mitä ansaitsevat.
Jos jostain syystä kävisi niin että matemaattinen mahdottomuus muuttuisi mahdolliseksi ja kaikki rikastuisi onecoinilla niin hyvä heille.
Miten Bitcoin ja muut kryptovaluutat on sitten syntynyt tai miten pankit luo rahaa tyhjästä kuten Irlanti teki muutama vuosi sitten kymmeniä miljardeja vain nappia painamalla.
VastaaPoistaEi, olet käsittänyt väärin. OneCoinia ei ole olemassa. Vai pystyykö sitä jossain käyttämään? Mitä tekee valuutalla jota voi vain yksipuoleisesta vaihtaa reaalivaluutasta ja ei käyttää vaihdannan välineenä?
Et vastannut kysymykseen mikä on sinun vastuu tästä paskanjauhamisestasi?
Petteri ei ole valehdellut tai herjannut ketään. Hän saa esittää epäilyksiä vapaasti. Hän tekee sen sivistyneesti, omalla nimellään ja saatavilla oleviin faktoihin vedoten.
Ihmiset haluavat tehdä töitä kasvavassa globaalissa yhtiössä joka kehittyy järkyttävän kovaa vauhtia, tämän kautta tänne on mahdollista saada iso määrä verotuloja mutta sinä vaan laitat kapuloita rattaisiin kun olet nyt sitä mieltä että kyseessä on huijaus.
Tämä on ainoastaan kasvava, globaali pyramidihuijaus. Ja sen rattaisiin on suorastaan velvollisuus heittää kapuloita.
Joku pisti rahaa Talvivaaraan joka oli selkeä huijaus valtion toimesta vai mitä ?
Ostin itse talvivaaran osakkeita, kun niiden hinta oli pohjamudissa. Uskoin, että yhtiö saa asiansa kuntoon. Toisin kävi. Menetin sijoitukseni, mutta tiesin etukäteen osakkeen olevan hyvin riskialtis, koska minulla oli runsaasti julkista informaatiota saatavillani. Talvivaara pörssiyhtiönä joutui pitämään sijoittajat ajan tasalla toimistaan. Pörssikauppaa käydään hyvin säädellyssä ja avoimessa ympäristössä. On totta, että joskus pörssiyhtiöissäkin syyllistytään tiedottamisrikkeisiin tai -rikoksiin. Usein tällä koitetaan manipuloida pörssikurssia
Tätä kuitenkin valvotaan ja rikkomuksista rangaistaan lain mukaisesti. Pörssitiedotteet eivät myöskään ole ainut asia joka vaikuttaa kurssiin.
Talvivaaralla jo OneCoinilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Toinen oli alussa lupavaa yritys, joka lopulta kaatui omiin töppäyksiinsä. Toinen oli alussa lupaavaa huijaus joka on viime aikoina joutunut yhä kovenevan tarkkailun alaiseksi. Toivottavasti jokin lainvalvoja puuttuu tähän nopeasti.
Onecoin taas ei ole sijoitus lainkaan vaan kyseessä on pelkästään huijaus. OneCoinista ei ole olemassa mitään konkreettista tietoa ja sitä Petteri on nimenomaan monelta taholta pyytänyt. Ainoa looginen johtopäätös on, että OneCoin on epärehellisten ihmisten keksimä ja erittäin törkeä pyramidihuijaus.
Se nyt vaan on 100% fakta että kauppapaikat ja mobiilisovellukset tulevat ja sitä kautta tulee paljon käytettävyyttä onecoinille. Miten Petteri voit koko ajan väittää ettei tälläiset kauppapaikat olisi mahdollista, nyt on jo yli 2 miljoonaa tiliä ympäri maailmaa ja homma menee kuuraketin lailla eteenpäin koko ajan.
VastaaPoistaTässä on jo niin iso porukka mukana että pitäisi tyhmenmänkin tajuta mikä markkina arvo jo tälläisellä määrällä jäseniä on kauppapaikoille
Sinä vain jaksat jauhaa pyramiidista, kannattais pikkasen aukaista silmiä
" Vai miten meinaat kätesi pestä syytöksistäsi yhtiötä kohtaan ja siinä toimivia jäseniä kohtaan, kunnianloukkauksia myöten."
VastaaPoistaMikään mitä petteri on sanonut ei ylitä likimainkaan kunnianloukkauksen rajaa. Ihminen jokaastuu julkisuuteeen joutuu hieman sietämään.
Ja sen väsyneen Jippii jutun vois jo unohtaa. Varsinkin kun Petteri ei syyllistynyt mihinkään.Se on varsin kattavalla oikeudenkäynillä loppuunkaluttu aihe.
Jippiillä oli sentään liikeidea joka perustui johonkin reaalitaloudelliseen ilmiöön.Aina vaan ei voi onnistua.
Näillä xxxCoineilla kun ei ole mitään saumaa muuhun kuin hölmöjenrahohjen käärimiseen
Sinä vain jaksat jauhaa pyramiidista, kannattais pikkasen aukaista silmiä
VastaaPoistaVoisitko auttaa meitä epäuskoisia ja esittää jotain silmiä avaavia, konkreettisia todisteita tästä kuuraketin hurjasta kiidosta.
Minä olen kuullut vain tyhjää lässytystä, en mitään muuta. Yrität perustella kantaasi sillä, että jo 2 miljoona tiliä on avattu maailmanlaajuisesti. Ei se ole mikään todiste. Ei huijauksesta tule totta vaikka siinä olisi mukana 5 miljardia ihmistä.
Tässä on jo niin iso porukka mukana että pitäisi tyhmenmänkin tajuta mikä markkina arvo jo tälläisellä määrällä jäseniä on kauppapaikoille
Ainut markkina-arvo tässä on rikollisliigalle ja sen kätyreille jotka tätä huijausta pyörittävät.
Pyramidi = Pyramidi = Pyramidi
No katso nyt edes tämä että ne lamput syttyy sullakin, tosin ei ne kovin pitkään sulla päällä pysy kun painat pään takaisin pensaaseen. Niin tuokaan sovellus ei tietenkään ole mikään oikea tuote vaan huijaus muiden joukossa, vitsi että oot tyhmä.
VastaaPoistahttps://www.youtube.com/watch?v=Rq5HklI3Pk4
Siellä mitään 2 miljoonaa jäsentä ole, johan sen nuo käsittämättömät jäsenmäärän nousut todistaa.Jotain suurta tapahtumaa ennen lisääntyy sadoilla tuhansilla kerralla mutta esim. Facebookin tykkäysten määrässä ei tapahdu nousua.Ennen lontoota tämä oli hauskaa viihdettä,nyt lähinnä ärsyttää tuo ihmisten typeryys. Mitä tulee tampereen tilaisuuteen niin jäi vain semmoinen kuva että vähälahjainen Vuorinen on tuonut ison pojan hiekkalaatikolle uhkailemaan heikompiaan kun itsellä ei ole eväitä mihinkään.Pelkkä " uskokaa nyt ettei tämä ole kusetus" voi oikeesti olla ainut argumentti minkä tämä maankiertäjä pystyy suoltamaan.
VastaaPoistaSe nyt vaan on 100% fakta että kauppapaikat ja mobiilisovellukset tulevat ja sitä kautta tulee paljon käytettävyyttä onecoinille.
VastaaPoistaKauppapaikat on vain yksi huijaus monien joukossa. Jos Onecoin olisi oikea raha, se olisi mahdollistanut käyttäjien väliset rajoittamattomat tilisiirrot alusta saakka. Näin valuutalle voisi muodostua todellinen arvo käyttäjien välisen kaupankäynnin seurauksena.
Mahdolliset Onecoinin kaupat ovat todennäköisesti kommunistisia paikkoja, joissa voi ostaa ylihintaan tuotteita rahalla, jonka arvon määrää diktaattori (Ruja). Ei tämäkään laillista ole, mutta huijauksen Onecoinista tekee (monien muiden syiden lisäksi) se, että Onecoinin vaihtokurssi suhteessa euroon on selvästi valheellinen. Hullut lähettävät Rujalle jatkuvasti lisää euroja, mutta eivät varmasti ole lähettäneet miljardeja euroja, joita tarvittaisiin nykyisen vaihtokurssin ylläpitämiseksi.
Mitä Youtube-videon pitäisi todistaa: Ai, että ihmiset ovat herkkäuskoisia muuallakin maailmassa ja mitä mielikuvituksellisimpia appseja voidaan tehdä. Appsilla voidaan lienee haalia uusia jäseniä ja "kurssimaksut" hoituvat turhia ajattelematta, nappia painamalla.
VastaaPoistaMitäs sitten sanotte kun kauppapaikkoja alkaa tulemaan, yleinen mielipide näkyy olevan täällä ettei IKINÄ tule yhtään kauppapaikkaa missä pystyt maksamaan onecoinilla.
VastaaPoistaAsia on aivan selvä että käytettävyyttä tulee tänä vuonna jo paljon , tästä asiasta nyt on turha teidän kanssa alkaa väittelemään, lähinnä hauskaa viihdettä tämänkin sivun lukeminen on.
Asia on aivan selvä että käytettävyyttä tulee tänä vuonna jo paljon , tästä asiasta nyt on turha teidän kanssa alkaa väittelemään, lähinnä hauskaa viihdettä tämänkin sivun lukeminen on.
VastaaPoistaVeikkaan, että saatamme nähdäkin muutaman nimellisen kauppapaikan avautuvan. Siellä on sitten myynnissä uudelleen brändättyjä one-tuotteita, onlife-asiakkaille once in a life time-hintaan. En malta odottaa...
Voisi kuvitella että kolikolla pitäisi olla jokin arvo (muu kuin yhtiön ilmoittama) ennen kuin sillä pystyy mitään maksamaan. Ketä ottaa vastaan virtuaalikolikon jonka kolikkomäärä on rajaton.
VastaaPoistaTästä on tullut kyllä viihdesivusto ja varsinkin kun lukee noita ymmärtämättömien ja ihan pihalla olevien kirjoituksia. No kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla nostella. Odotan mielenkiinnolla näitä itkemisiä sitten kun kauppiaita on PALJON ympäri maailmaa. Mitähän hauskaa sitten keksitte. Pitäähän lapsilla hiekkalaatikko toki olla missä kinata. Tämä on paras paikka aikoihin saada kunnon naurut muutaman kerran päivässä. Kauhee itku oli ennen Lontoon tilaisuutta että ei siellä mitään tilaisuutta ole ja sitten kun siellä olikin tuhansia ihmisiä ja julkaistiin merkittäviä asioita tulevaisuuden suhteen niin itkut vaan jatkuu. Jos ei tilaisuutta olisi videoitu niin edelleen väittäisitte vastaan siinäkin asiassa. Varokaa ettei hiekkaa lennä silmään tällä hiekkalaatikolla :)
VastaaPoistaOdotan mielenkiinnolla näitä itkemisiä sitten kun kauppiaita on PALJON ympäri maailmaa.
VastaaPoistaMistä olet saanut tietoa, että kauppapaikkoja avautuu ympäri maailmaa, voisitko täsmentää. Osaatko kertoa jotain konkreettista vai uskotko vain mitä sinulle on kerrottu? Jos oletetaan että kauppoja avautuu niin mitä hienoa siinä olisi, eivätkö ne nyt ole vain kauppoja? Mikä tekisi niistä menestyviä?
...julkaistiin merkittäviä asioita tulevaisuuden suhteen...
Voisitko ystävällisesti listata vaikka ranskalaisin viivoin mitä nämä merkittävät asiat olivat?
Jokainen vähänkään oikeasta kryptovaluutta-skenestä perillä oleva tietää että Onecoin on huijaus.
VastaaPoistaKukaan järjissään oleva kauppias ei tähän lähde mukaan, koska rahoja ei ikinä saa Onecoineista euroiksi. Jos joku kauppapaikka tuleekin, se tulee olemaan tyyliin, "osta 50€ tabletti (yli)hintaan 550€ tai 1160 Onecoinia" kuten Onecoin online store tuota tablettia nyt myy: http://i.imgur.com/y8VELPK.png
Eli nykyisen 6.24€ Onecoin kurssin mukaan tabletin hinta on yli 7200 €+toimitus kulut! Onko tässä MITÄÄN järkeä. Herätys nyt jo..
Eli Onecoin store antaa Oncoinille kurssin alle 0.5 euroa, ja todellinen Onecoin kurssi jos katsotaan kyseisen tabletin kiinan markkinahintaa siinä 0.05€, ei 6.24€. Siis 5 senttiä.
Käytännössä Onecoin on arvoton, koska noita kiinatabuja saa erittäin halvalla, ja joku idiootti niitä kuitenkin ostaa tuolla 550 euron huijaushinnalla. Eli tappioita firma ei tässäkään tee vaikka "myykin" arvottomilla Onecoineilla kyseisiä tabletteja.
Herätkää jo uskovaiset ja se 5% joka tähän on lähtenyt mitään kyseenalaistamatta mukaan, tuosta vain, kuten Wahlroos sanoi.
Ainoa keino miten Onecoinissa voi tehdä rahaa, on verkostomarkkinoimalla tunkittaa lisää uhreja. Itse kolikolla ei ole mitään arvoa, eikä siitä ikinä tule julkista vaihdannan välinettä.
Petteri on nyt itse virittänyt giljotiinin oman kaulansa katkaisemiseksi, onneksi olkoon. Jossain vaiheessa giljotiininterä tulee vauhdilla alas ja lujaa.
VastaaPoistaAinoat tässä oman giljotiininsä virittäneet ovat Onecoin uskovaiset ja Onecoin verkostohuijarit joille ei ole mitään väliä vaikka kyseessä onkin huijaus, kunhan painavat "hymyssä suin positiivisesti" eteenpäin, uhreista välittämättä.
VastaaPoistaOnecoin verkostomotolla: etsi tyhmimmät mitään kyseenalaistamattomat 5% jotka lähtevät siltä istumalta mukaan. Älä tuhlaa aikaa jos joku alkaa kysellä vaikeita. Aina löytyy riittävästi early adaptors:eja eli tässä tapauksesssa tyhmiä uhreja huijattavaksi.
Haluaisin esittää muutaman kysymyksen onecoinilaisille:
VastaaPoista1.Miten niitä kauppapaikkoja voi saada edes auki kun kellään päähahmoista ei ole mitään finannsialan meriittejä?
2. Miksi konesalia ei näytetä saati edea kerrota mitkä koneet siellä raksuttaa.
3. Miten vuoriseen ja Wahlroosiin voi luottaa kun eivät pysty mihinkään vastaamaan,vain uskomaan rujaan?
4.coinien määrän lisääntymineen 57 kertaisesti aiheutti teoriassa inflaation. Tuplausko kattaa menekin?
5.Uhkailu, räkytys ja vähättelykö on jatkossakin strategiana?
6. Miksi kukaan tunnettu sijoittaja ei ole investoinut tähän vaikka riskisijoittajia on maailma täynnä?
7.Eikö varsinkin Libackin ikaros group tausta vie kaiken uskottavuuden kun kauppapaikkoja avataan?
8. Miksi Facebookista pyyhitään kaikki negaatio ja asialliset kysymykset pois?
9. Vuorinen on myynyt satoja paketteja suomessa miksi hänen osuus kesti vain päälle minuutin tampereella? Eikö sittenkään ole asiantuntemusta,palauta sitten rahat ja hanki koulutusta?
10. Kukaan ei ole myöskään kertonut mitä tapahtui Bigcoinille,conligukselle,ikarokselle ja muille aiemmille "yrityksille"?
Jos näihin saisi ystävällisesti vastauksen räkytyksen sijaan? Kiitos jo etukäteen
Laitetaan vielä tähän jotta tyhmemmällekin tunkille tulee selväksi.
VastaaPoistaOnecoin Online Storen mukaan yhden Onecoinin arvo on noin kymmenesosa väitetystä 6.24€ arvosta. Tämä siis jo 10-kertaisesti ylihinnoitellulle tabletille.
Eli markkinahinnalla (tabletin arvo noin 50€, hinta 1160 Onecoin) laskettuna Onecoinin oikea arvo on vain sadasosa väitetystä arvosta. Käytännössä ei sitäkään, koska vapaaseen vaihtoon Onecoin ei koskaan tule.
Jos olet kauppias, ja näet Onecoin Oneline Storen valuutan hinnoittelun, et varmasti ota Onecoinia maksuvalikoimaan. Onnea ja menestystä vaan.
Joillain kun on se käsitys, ettei raha synny tyhjästä niin laitetaampas tässä linkki lyhyeen oppimäärään aiheesta.
VastaaPoistahttps://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vähimmäisvarantojärjestelmä
Joillain kun on se käsitys, ettei raha synny tyhjästä niin laitetaampas tässä linkki lyhyeen oppimäärään aiheesta.
VastaaPoistahttps://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vähimmäisvarantojärjestelmä
Kryptovaluutta ei toimi näin. Onecoin ei ole kryptovaluutta, mutta ei sekään toimi näin. Onecoin toimii siten, että idiootit lähettävät rahaa Rujalle, joka ostaa taloja ja vaatteita, eikä koskaan maksa takaisin.
Jos vaikka Onecoin sioittajat ottaisivat selvää miten kryptovaluutta toimii niin ei tarvitsisi tapella koko aikaa. Esim bitcoinin vahvuus on siinä että jokainen jolla on bitcoineja näkevät kaikki transaktiot ja jos joku koittaa koijata niin kaikki näkevät sen ja siirtoa ei tapahdu. Tällä hetkellä Onecoinia voi verrata paypalliin koska "voit" siirtää rahaa käyttäjältä käyttäjälle. Ei ole mitään lohkoketjua joten ainut henkilö mikä voi tarkastaa siirron laillisuuden on Ruja tai joku pääjehu.
VastaaPoistaJos vaikka Onecoin sioittajat ottaisivat selvää miten kryptovaluutta toimii niin ei tarvitsisi tapella koko aikaa.
VastaaPoistaTämä on erinomainen ohje. Nythän OC-kannattajat kuuntelevat vain firman myyntipuheita ja ihmettelevät, miksei tämä voisi toimia, kun kerran toinen, huonompi kryptovaluutta Bitcoin on sekin toiminut.
Ongelma on juuri siinä, ettei OC ole kryptovaluutta. Sen vuoksi lupausten toteutuminen on mahdotonta ja vertailu Bitcoiniin pelkkää hämäystä. Kannattaa tutustua tarkemmin kryptovaluuttaan, sen louhimiseen ja lohkoketjuun, niin ehkä oivaltavat miksi OC on looginen mahdottomuus.
Vuorisen puheista näkee, ettei hänkään ole perehtynyt lainkaan asiaan - liekö jäänyt yhtiön oma koulutuspaketti lukematta? Tai eihän se puhu kryptovaluutoista muuta kuin mainitsee Bitcoinin pari kertaa.
VastaaPoistaJoka tapauksessa Vuorisen itsepintaisesti toistama kuvaus siitä, miten valuutan louhinta on muka koko ajan vaikeutuvan palapelin ratkaisemista, on ihan roskaa. Sen näkee siitäkin, että louhintanopeus on pysynyt vuoden aivan samana ja 1.10. alkaen sen teho moninkertaistuu yhdessä yössä.
Ei voi vaatia jäseniltä perehtymistä edes kryptovaluutan alkeisiin, kun eivät OC:n avainhenkilötkään ole sitä tehneet.
Petterin kaverit ovat näköjään Muropalstan:n pölkkypäitä, suuri ja mahtava "tietokirjailija". Petterin reppana linkittelee vielä Muropoikien palstalle ja lutkuttaa siinä samalla Murolaisten vehkeitä:).
VastaaPoistaTämä OC-tapaus osoittaa sen, miten tärkeää nykypäivänä on omata luku- ja kirjoitustaito. Etenkin, jos taloutensa on vielä plussan puolella.
VastaaPoistaOn helppoa, jos osaa hakea kryptovaluutan tekniset priinsiipit esim. Wikipediasta. Mutta jos on sivistymätön pölkkypää, joutuu turvautumaan luentoihin. Pahimmassa tapauksessa, ellei puhekaan mene enää perille, joutuu katsomaan noita HD/60fps opetusvideoita. Silloin jyvälle pääseminen voi kestää kauan ja tulla kalliiksi.
Nettikeskustelussa törmää usein argumentteihin, jota perustuu videoihin. Niin se oli myös 9/11-teorioissa. Löytyy sellaisiakin argumentteja, joita esittää vähäpukeiset naiset. Ei voida esittää mustaavalkoisella.
Ne 5% on lukutaidottomia.
Muroporukka ja tämän palstan kannattajat ovat pöpilästä, sen verran ovat sekopäisiä. Petterinkin tie vie pöpilään sillä tasollahan hän jo on juttujensa ja touhujensa kanssa.
VastaaPoistaKäykäähän Hakkeri-Petteri, kuohitsija-Bittinikkarit sekä Muropölkkypäät kokeilemassa onneanne. Nythän teilläkin on mahdollisuus saada Rujalta normi viikkorahamme suuruinen palkkio:). http://onecoincloud.eu/
VastaaPoistaAinoat pöpilästä olevat on Onecoinilaiset. Ei tässä ole kyse mistään Muro ja Petteri vs Onecoin.
VastaaPoistaKoko maailmanlaajuinen krypto-skene, ja sen lisäksi kaikki ihmiset joilla on vähänkään tietoteknistä osaamista ja älyä selvittää asioita, tietävät että Onecoin on huijaus. Tästä ei ole minkäänlaista, siis ei pienintäkään epäselvyyttä.
Jokainen Onecoinilainen pystyy tämän itsekin selvittämään halutessaan. Jos Murolaiset ja Petteri ei kelpaa lähteeksi, voi selvittää minkä tahansa oikean kryptovaluutan kanssa tekemisissä olevien ihmisten kannan Onecoiniin. Se on 100% huijaus.
Eli Coinmarketcapista katselee eri kryptoprojekteja ja niiden tekijöitä, ja sitten vain esim. Twitterissä kysymään Onecoinista näiltä henkilöiltä, onko Onecoin oikea kryptovaluutta vai ei. 100/100 vastausta tulee olemaan että kyseessä on huijaus, mutta ei kannata uskoa vaan selvittää itse.
Kertokaahan te arvoisat onecoinin kannattajat, millainen tämä palvomanne keulahahmo Ruja Ignatova on?Onko hän lainkuuliainen,rehellinen,nuhteeton ihminen?
VastaaPoistaMiksi kukaan käyttäisi järkyttävän ylihintaista onecoincloud:ia kun täsmälleen saman palvelun (alkuperäisenä, ei Onecoin brandattuna) saa murto-osa hintaan pcloud:ilta itseltään.
VastaaPoistaBuahhahahahahahahahaaaahahahahahahaaaaaaaaaaaaa:)
VastaaPoistahttps://fi.wikipedia.org/wiki/Wincapita Tämä on ihan hyvä lukea ajatuksella. Voipi sitten miettiä mihin "sioitti" rahansa? Tähänkin voisi perehtyä: http://mvlehti.net/2015/07/25/lukija-ikaros-group-staffan-liback-onecoin-kusetukset-ja-muuta/. Pikkaisen googlettmalla löytyy niin paljon tietoa, että olet aika torvi jos onecoiniin laitat tulevaisuutesi?
VastaaPoistaMuroamikset, bittirunkvistit ja Petterin pöljä, wake up mother fuckers! buahahahahahahahahahahahaaaaaaaaahahahahahaaaaaaaaaa
VastaaPoistaJos haluaa oikean kryptosijoittajan näkökulman asiaan, niin voi katsoa yhden netin tunnetuimman kryptosijoittajan näkökulman asiaan, eli Tai Zenin, joka ylläpitää Youtubessa Cryptocurrency Market -kanavaa.
VastaaPoistaTai Zenin mielipiteen Onecoinista voi katsoa tästä:
Crypto Investing #34 - Is Onecoin A Scam? YES It Is! - By Tai Zen
https://www.youtube.com/watch?v=n4YyzrSo808
Lyhyesti, kuten jo otsikkokin toteaa.. Onecoin on huijaus.
No perseaukinen siellä taas vikisee, ryhdistäydyhän ja mene töihin! buahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa
VastaaPoistaYes, everything in life is only scam:)
VastaaPoistaJos haluaisit aidosti oikeaa tietoa, olisit mennyt tapaamaan Rujaa. Ja älä mene sen taa, että kun sinua ei päästettäisi servereille. Tai, kun ei kukaan puhu asiallisesti. Tai miksi mennä sinne, kun samat myyntipuheet kuulee täällä. Kyllä se on aivan eri asia puhua perustajan kanssa kuin kenenkään muun. Ja miksi kukaan puhuisi enää asiallisesti kanssasi, kun sinä annat väärää tietoa ja vääristelet kaikkien sanomisia. Olet mennyt liian pitkälle. Sebastianit ym. hännystelijät lisäävät sitä, että ei kukaan halua puhua teille oikeista asioista. Kukaan ei halua enää leikkiä teidän kanssa. Kaikki alkaa kääntyä itseänne vastaan. Mutta palatakseni... Kun pankit ja eri valtiot alkavat tehdä omia kryptovaluuttoja, niin ei nekään päästä sinua tai minua servereille eikä heidänkään koodi tule olemaan avoin. Kun on tällaisia esimerkkejä miten bitcoineja on varastettu, käytetty rikollisuuteen, Etherium hakkeroitiin ja hävisi 50 miljoonaa. Kuka hullu haluaisi avoimen koodin? Tai järjestelmän mitä voi heilutella, kun omistaa tarpeeksi paljon valuuttaa.
VastaaPoistaJa sitten tämä negatiivisuus täällä kaikkien osapuolten taholta, pois täältä eikä ikinä takaisin. Kehotan, ettei meistä Onecoinilaisista enää kukaan palaisi Petterin blogiin, eikä enää kirjoiteltaisi täällä. Keskitytään omaan juttuumme ja annetaan Petterin ja kumppanien keskittyä omaansa. Toivotaan kaikille tasapuolisesti onnea ja menestystä valitesemallaan tiellä.
Eli älkää Onecoinilaiset hakeko tietoa, koska se on vain negatiivista! Uskokaa yhtiötä ja sen verkostosaarnaajia ympäripyöreyksineen ja valheineen. Sioittakaa lisää rahaa älkääkä kyseenalaistako! Karavaani kulkee positiivisesti hymyillen eteenpäin! Poistakaa kaikki negatiiviset ajatukset päästänne, ja sioittakaa lisää!
VastaaPoistaÄlkää Onecoinilaiset enää tulko Petterin blogiin tai Muroon lukemaan tylsiä juttuja jotka saattavat horjuttaa uskoanne, sillä heille, joiden usko järkkyy, ei meidän joukossamme ole enää tilaa!
1.Miten niitä kauppapaikkoja voi saada edes auki kun kellään päähahmoista ei ole mitään finannsialan meriittejä?
VastaaPoistaVastaus/kysymys? Miten Bitcoin onko finassialan merittejä.Kauppapaikkoja aukeaa Bitcoin automaatteeja tulee. Kuinka monella suomessa näitä hoitavalla henkilöllä on Finassialan meriittejä ja koulutus.
Haluaisin esittää muutaman kysymyksen onecoinilaisille:
VastaaPoista1.Miten niitä kauppapaikkoja voi saada edes auki kun kellään päähahmoista ei ole mitään finannsialan meriittejä?
v. Onko Bitcoinilaisilla?
2. Miksi konesalia ei näytetä saati edea kerrota mitkä koneet siellä raksuttaa.
v. Uskoisin että varmaan jotkut tietokoneet. Luulisi sinun se tietävän. ei kai merkillä nyt niin vliä kun toimii.
3. Miten vuoriseen ja Wahlroosiin voi luottaa kun eivät pysty mihinkään vastaamaan,vain uskomaan rujaan?
V. oletko kysymyt edes niiltä mitään? Kyllä kun niiden kanssa keskustelee niin hyvihän ne vastailee.
4.coinien määrän lisääntymineen 57 kertaisesti aiheutti teoriassa inflaation. Tuplausko kattaa menekin?
V. Nyt te puhutte inflaatiosta ja koko ajn olette sanoneet että ei onecoinilla ole arvoa. Päättäkää jo.
5.Uhkailu, räkytys ja vähättelykö on jatkossakin strategiana?
v. Niin kaiku vastaa kun sille huudetaan.
6. Miksi kukaan tunnettu sijoittaja ei ole investoinut tähän vaikka riskisijoittajia on maailma täynnä?
v. Mistä sinä sen tiedät miten paljon tähän on sijoittajat investoineet.
7.Eikö varsinkin Libackin ikaros group tausta vie kaiken uskottavuuden kun kauppapaikkoja avataan?
v. Miten Libackin Ikaros tausta tähän vaikuttaa. Käsittääkseni hän ei ole omistajana yrityksessä? Eihän Petterin Jippii sekoilutkaan vaikuta teihin mitenkään.
8. Miksi Facebookista pyyhitään kaikki negaatio ja asialliset kysymykset pois?
v . en ole huomannut että pyyhittäis. Ei ainakaan niiltä sivuilta missä minä käyn. Ai niin etthän te pääsekkään kaikille sivuille.
9. Vuorinen on myynyt satoja paketteja suomessa miksi hänen osuus kesti vain päälle minuutin tampereella? Eikö sittenkään ole asiantuntemusta,palauta sitten rahat ja hanki koulutusta?
v. Miten niin alle minuutin. Olitko paikalla kuuntelemassa?
10. Kukaan ei ole myöskään kertonut mitä tapahtui Bigcoinille,conligukselle,ikarokselle ja muille aiemmille "yrityksille"?
v mitä sinä tyhmiä kyselet kun kerran tiesit niin hyvin Libackin ja ikaroksen sotkuista niin luulisi että tiedät muutkin. Niin vai tiedätkö sittenkään.
Nyt täytyy sanoa että oletko jotenkin pihalla. Onko kaikki muumit laaksossa.
Miljonäärinähän on huomattavasti mukavampi olla kuin tyhjätaskuna. Vain mielisairas ajattelee toisin.
VastaaPoistaHaasteensa kullakin: https://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/4p4vv6/bitfinex_actions_today_are_bordering_on_criminal/
VastaaPoistaRuja sai 13.4.2016 1v 2kk ehdollisen tuomion Saksassa.Varsin rehellinen ja luotettava yritysjohtaja!Tämähän ei tietenkään ole totta, eihän onecoinistit?
VastaaPoistaTaas tulos oli sama kun koittaa kysellä Onecoiniin sioittaneilta. Ei mitään järkevää muutakun että saa nauraa kun kauppapaikat aukeaa ja kohta Suomessa on satoja ellei tuhansia miljönäärejä.
VastaaPoistaVoisin vielä kysyä kun katsoin tampereen tapahtuman videota että mistä voin nähdä Onecoinin viralliset taloustiedot kun Kari siellä sanoi että ei tarvitse muutakun numerot näyttää niin ihmiset lähtevät mukaan. Minulle ei riitä pelkkä powerpoint esitys mihin voi laittaa omat luvut vaan luulisi että Onecoinin kokoinen yhtiö tekisi tilitarkastuksen esim PWC kautta niin tulisi luotettavat tiedot ja silloinhan sioittajia tulisi mukaan ilman mitään tapahtumia kun he näkevät kuinka paljon OC tekee tuottoa. Mutta tuskin saan tähän kysymykseen mitään järkevää vastausta muutakuin että OC on yksityinen joten miksi antaa mitään taloustietoja.
6. Miksi kukaan tunnettu sijoittaja ei ole investoinut tähän vaikka riskisijoittajia on maailma täynnä?
VastaaPoistaVideolla Wahlroos sanoo jotain siihen suuntaan, että isot sijoittajat ovat halunneet laittaa tähän miljoonia, mutta yhtiö ei ole ottanut niitä vastaan, koska haluaa tehdä Onecoinista koko kansan kryptovaluutan.
Nuo kysymyksiin vastausyritykset taas osoittaa mitä porukkaa nämä coinilaiset on. Lapsen tasolla olevaa vänkytystä,ei edes yritetä vastata asiallisesti
VastaaPoistaTiesittekö muuten,että Ruja asuu Dubaissa ja hänen netto kuukausitulonsa ovat 3500€!!! Näin hän ilmoitti oikeudelle Saksassa!
VastaaPoistaEi anneta faktojen häiritä sokeaa uskoamme sanoi tunkki kun pikavippiä haki :)
VastaaPoistaMinkä takia kysymykset pitää aina esittää Rujalle? Pitääkö muissakin yhtiöissä aina esittää kysymykset pääjohtajalle? Eikö "miljoonayhtiössä" ole ketään muuta kuin Ruja joka on perillä asioista? Jos vastaus on kyllä, niin tämän yhtiön tila on huolestuttava...
VastaaPoistaVideolla Wahlroos sanoo jotain siihen suuntaan, että isot sijoittajat ovat halunneet laittaa tähän miljoonia, mutta yhtiö ei ole ottanut niitä vastaan, koska haluaa tehdä Onecoinista koko kansan kryptovaluutan.
VastaaPoistaOC on siis puhtaasti sosialistinen valuuttajärjestelmä jota diktaattorimainen keskuskomitea ohjailee mielensä mukaan. Taitaa Rujan esikuvana olla edesmennyt maanmiehensä Nicolae.
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-acquires-bonofa-pyramid-scheme/ Lisää miljonääriksi haluavia pyramidihuijareita liittyy pyramidihuijaukseen.
VastaaPoista"Nythän OC-kannattajat kuuntelevat vain firman myyntipuheita ja ihmettelevät, miksei tämä voisi toimia, kun kerran toinen, huonompi kryptovaluutta Bitcoin on sekin toiminut."
VastaaPoistaIkävintä tässä on, että näin toimii myös KRP.
"Kertokaahan te arvoisat onecoinin kannattajat, millainen tämä palvomanne keulahahmo Ruja Ignatova on?Onko hän lainkuuliainen,rehellinen,nuhteeton ihminen?"
Mafiavaltio Bulgariasta pakenevat kaikki järjissään olevat nuoret muualle Eurooppaan.
Vaikka omastakin mielestä sekä täällä, että varsinkin tuolla muron puolella, muutamalla keskustelijalla tuntuu välillä olevan käytöstavat vähän hukassa, se ei poista sitä, että jotkut käyttävät kovasti virtaa asiallistenkin kysymysten välttelyyn. Ne, joiden ulosanti on omasta mielestä asiatonta, voi aivan hyvin jättää omaan arvoonsa ja vastata vaikka vaan niihin muutamaan asialliseen kysymykseen siinä välissä. Mielellään vahvasti ja selkeästi argumentoiden ja todisteita esittämällä. Tällä tavalla mahdolliset väärinkäsitykset ja vääristelyt on kaikista helpoin korjata ja mahdolliset räksyttäjät hiljentää keralla. Yhtiön (tai sen avainhekilöiden) julkaisemat videot tai markkinointitilaisuuksissa esitetyt väitteet eivät mielestäni suoraan kelpaa aina todisteeksi, niissä kun on tapana liioitella omaa tuotetta (joka tietysti on tietyissä rajoissa sallittua ja jopa suotavaakin).
VastaaPoistaVetoaminen siihen, että Petteri J tai joku muu voisi mennä Bulgariaan juttelemaan firman perustajan kanssa tuntuu hieman oudolta, kun firma oikein mainostaa muuttavansa maailmaa avoimuudelaan. Luulisi myös miljardiluokan bisnestä pyörittävän firman toimarilla olevan parempaa tekemistä kuin vastata suomalaisen kirjailijan kysymyksiin ellei häntä sitten ole nostettu joksikin poikkeuksellisen korkean tason kryptovaluutta-asiantuntijaksi, jonka vakuutteluun kannattaa käyttää päivä-pari.
Joku voisi myös luulla, että firma joka markkinoi itseään nimenomaan avoimuudella ja rehellisyydellä ja jolla on noin paljon rahaa käytettävissään, palkkaisi myös tiedotusvastaavan tai PR-henkilön, jonka yhteystiedot löytyvät helpolla ja joka voi vastata uteliaiden kysymyksiin jollain foruumilla. Tai jos ei tätä tehdä, luulisi ainakin hepun, joka käyttää titteliä maajohtaja, voivan vastata mahdollisiin kysymyksiin firman puolesta. Vai mitä hänen tehtäviin sitten kuuluu/kuului?
Ottamatta kantaa firman toimitaan sen enempää (olen jo jaaritellut ihan tarpeeksi), luulisi jo näiden asioiden pistävän valtavankokoiset hälytyskellot soimaan firman pussissa olevien jauhojen puhtauden osalta. Ai eikö pistä? Sitten vaan sijoittamaan sen minkä voi hymyillen hävitä ja parempaa huomista odottamaan... Myös minulle saa nauraa räkäisesti jos/kun OC:stä tulee maailmanlaajuinen pankkijärjestelmän kaataja ja siihen sijoittaneet kierivät rahassa.
Tragikoomista tässä on se että me jotka ymmärrämme asiasta enemmän yritämme varoittaa ja olla teidän, jotka ette ymmärrä ihan niin paljoa, puolella. Ymmärrättekö?
VastaaPoistaVähän kuin äiti varoittaisi ettei kannata pissata sähköpaimeneen mutta sehän on vain kateellinen kun pojalla on niin kivaa.
Tuli mieleen muutama kysymys onecoinilaisille aiemmat kommentit luettuani:
VastaaPoista1) Onko OneCoinilla euroissa mitattava arvo?
2) Jos on, niin miten OneCoinien maksimimäärän moninkertaistuminen vaikuttaa tähän arvoon?
3) Miten OneCoin tuottaa verotuloja Suomeen?
Onecoinilla on oma "sisäinen pörssi", sivustolla http://xcoinx.com feikkipörssi, jonne Ruja arpoo euromääräisen arvon. Tällä hetkell se näyttää 1 Onecoin = 6.2375 euroa.
VastaaPoistaToki voi miettiä onko tuolla ilmoitetulla hinnalla minkäänlaista katetta, kun yhtiö itse myy markkina-arvoltaan 50 kympin Onecoin brandattua kiinatablettia 1160 Onecoinilla.
1160 Onecoinia *6.2375 = 7235.5 euroa.
http://i.imgur.com/y8VELPK.png
Periaatteessa kolikoista kotiutetusta myyntivoitosta pitäisi maksaa pääomatulovero, mutta tuskinpa monikaan on saanut juuri mitään edes kotiutettua myyntirajojen ja rauenneiden myyntitoimeksiantojen takia. Rahat tehdään tunkittamalla ihmisiä ja onnistuneista tunkituksista saaduilla provisioilla. Toki näistäkin pitäisi verot maksaa, mutta moniko maksaa?
Tunkkeja kehotetaan mm. täälläkin olemaan ottamasta itse selvää yhtään mistään. Erikoisesti pitäisi vältellä Petterin blogia ja Muro-palstaa. Pitäisi vaan hymyssä suin uskoa yhtiön verkostomarkkinamiesten saarnaa, josta tosiasiassa ei paljoa kostu. Hoetaan vain kuinka paljon "meitä on". Verkostoon tuodaan jatkuvasti lisää vanhojen kosahtaneiden pyramidiyhtiöiden tunkkeja:
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-acquires-bonofa-pyramid-scheme/
Toivoinkin onecoinlaisilta vastausta noihin esittämiini kysymyksiin. Erityisesti tämän kommentin jälkeen piti kysyä onko OneCoinilla heidän omasta mielestään euroissa mitattava arvo:
VastaaPoista"4.coinien määrän lisääntymineen 57 kertaisesti aiheutti teoriassa inflaation. Tuplausko kattaa menekin?
V. Nyt te puhutte inflaatiosta ja koko ajn olette sanoneet että ei onecoinilla ole arvoa. Päättäkää jo."
Ja tämän Petterille suunnatun kommentin perusteella oli pakko kysyä, millaisista verotulojen menetyksestä on oikein kyse:
"Olet myös aiheuttanut näillä kirjoituksillasi isoja veromenetyksiä valtiolle..."
Sioittajat haukkuu ja karavaani kulkee, arvaan?
VastaaPoistaOneCoijarit muuttuvat kokoajan röyhkeämmiksi, kun lainvartija ei heihin puutu.
VastaaPoistaVoi olla, että heidän uhkauksensakin vielä muuttuvat todeksi, viisainta on esiintyä Anonyymisti, kuten osa heistä. Ei olisi uskonut vielä vähän aikaa sitten Suomesta.
"Olet myös aiheuttanut näillä kirjoituksillasi isoja veromenetyksiä valtiolle..."
VastaaPoistaVerotulojen kasvattaminen tyhmintä kansanosaa huijaamalla on vähintään epäeettistä.
Suomen media, päättäjät, oikeuslaitos ja KRP ovat täydellisesti pudonneet kryptorikollisuuden kelkasta. Samoin on käynyt koko EU:lle.
VastaaPoistaHassisenkoneen sanoin "Suomi putos puusta".
Toivottavasti nämä tunkit joille maajohtaja on käteisellä myynyt koulutuspaketteja ilmaantuisivat tekemään rikosilmoituksen. Teillä olisi vielä mahdollisuus käsittääkseni saada rahanne takaisin, ei varmasti ole myöskään veroja maksettu niistä. Esiin vaan saatte tilaisuuden pelastaa tuhansien köyhien rahat ja pudottaa koko ponzi alas Suomesta.
VastaaPoistaPitäisikö ostaa arvon maajohtajalta pimeästi koulutusta ja kävellä suoraan poliisille ja verottajalle.
VastaaPoistaToivottavasti nämä tunkit joille maajohtaja on käteisellä myynyt koulutuspaketteja ilmaantuisivat tekemään rikosilmoituksen. Teillä olisi vielä mahdollisuus käsittääkseni saada rahanne takaisin, ei varmasti ole myöskään veroja maksettu niistä. Esiin vaan saatte tilaisuuden pelastaa tuhansien köyhien rahat ja pudottaa koko ponzi alas Suomesta.
VastaaPoistaJa minkä vatun takia tekevät ilmon ?
Mene vittu lääkekaapille.
Tämä on kai ihan normaalia että "sijoittajat" alkavat herjata ja puolustella huijausta yhä ärhäkämmin, tekevät kaiken paitsi myöntää itselle että on laittanut rahat hukkaan.
VastaaPoistaKannattaa muuten katsoa dokumentti Autobonus
https://www.youtube.com/watch?v=LBCZ9Z9-8Yc
Mielenkiintoista tässä ovat myös pankit, jotka sallivat tämän liiketoiminnan ja auttavat rahansiirroissa veroparatiiseihin ym.
VastaaPoistaEsim. Today OneCoin informed their affiliates they have stopped accepting payments through the German bank, Commerzbank AG.
Typically when a bank closes a client’s account, they are given some notice. Only in the event of suspected serious violations of the law are accounts terminated without notice.
What’s somewhat weird is OneCoin’s new bank is also German
Account holder: IMS International Marketing Services GmbH
Address: Rathaus Strasse 7, 48268 Greven, Germany
Bank: Deutsche Bank
Bank Address: Alte Münsterstraße 1-3, 48268 Greven, Germany
Account number: 80808901
Bank code: 40070024
IBAN: DE20400700240080808901
BIC: DEUTDEDB400
Sitten ovat nämä jäseneltä jäsenelle suoritetut käteismaksut, joissa ei pankkeja ja verottajaa tarvita.
Eikö Suomessa todellakaan ole mitään tahoa, joka tämän voisi lopettaa ja suojella näitä uusavuttomia.
Eikö päättäjät ja viranomaiset ymmärrä, että heitä tullaan syyttämään molemmin puolin, kun tämä rikos paljastuu?
Tässä tulee olemaan kansan oikeustaju kovilla, mutta meitähän nimenomaan KOULUTETAAN.
Ottakaa hyvät ihmiset selvää mitä selkänne takana tapahtuu, kun viranomaiset eivät sitä tee:
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-change-banks-amid-german-regulatory-investigation/
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-acquires-bonofa-pyramid-scheme/
http://behindmlm.com/companies/onecoin/mastercard-denounce-onecoin-us-event-in-chicago/
OneCoin investors arrested in Bangladesh
VastaaPoistahttp://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-investors-arrested-in-bangladesh/
Officers of the DMP’s Counter Terrorism Unit, Cyber Security and Cyber Crime Intelligence agencies had been monitoring what they refer to as an “MLM fraud gang” for some time.
On Wednesday June 15th at approximately 10pm, DMP officers arrested Nazrul Islam Mamun and Zahirul Islam Zahir. The suspects stand accused of promoting the OneCoin, Ilgamos and ImpaxGold Ponzi schemes.
DMP officers allege Mamun and Zahir, through promotion of OneCoin, Ilgamos and ImpaxGold, received “large sums of money” from the general public through deception.
Ja tapahtui niinä päivinä, että:
VastaaPoistaMafia OC järjesti Koulutuksen, jonka idiootit kustansivat ja veronmaksajat oli lisäverolle pantava, ja päättäjät ja viranomaiset istuivat perseillään.
Vai tapahtuikohan niinä päivinä, että valheellisen mustan propagandan levittäjät täällä Suomessa Paholais-Petterin johdolla tulivat julistetuksi täydellisiksi idiooteiksi, jonka jälkeen heitä kutsui pohjoisen erämökit.
VastaaPoista
VastaaPoistahttps://www.onecoin.eu/en/one-ecosystem
"OneForex
Based on an award-winning platform, OneForex will be a unique marketplace for traders with all levels of experience. It provides retail investors with 24-hour access, five days a week to foreign exchange markets. OneForex will be the first exchange where you can trade your OneCoins against the worlds' major currencies. With OneForex, even a novice will be able to trade and invest like a real professional"
http://onecoinforex.eu
Seurataan mielenkiinnolla
https://youtu.be/lMw0TfZYoKk?t=5m40s
VastaaPoistaTuossa Lontoon jutussa oli, että yhden bitcoinin louhiminen "voi kestää yhden vuoden", mutta Ruja voisi tajuta että sen arvo on paljon enemmän kuin OneRoskan... :D
>>https://www.onecoin.eu/en/one-ecosystem...http://onecoinforex.eu...Seurataan mielenkiinnolla
VastaaPoistaMitäköhän seuraamista tuossa on? Onecoinilla on jo oma pörssinsä, jossa jäsenet voivat vaihtaa Onecoineja valuuttaan. Ongelma on se, ettei kauppa käy. KYC-prosessi estää Onecoinien viemisen mihinkään avoimeen pörssiin. Ostajan ja myyjän on oltava tunnistautuneita, mikäli Onecoinyhtiötä uskoo.
Onhan se hieno pörssi jos siellä voi ostaa OneKolikoita kaikilla maailman valuutoilla.
VastaaPoistaVielä hienompi olisi jos niitä voisi myydä.
Vielä sitä hienompi jos voisi myydä "viralliseen" hintaan eli 6,2€/kolikko.
Ja aina vain hienompi jos myynnit eivät epäonnistuisi ja raukeaisi, kuten nykyisessä systeemissä.
Tähän mennessä vain kolikoiden ostaminen koulutuspakettien kautta on mahdollista. Luulen että tuosta listasta jää toteutuneet asiat vähille...
Jeremias Kangaksen omin hermostunein sanoin suorassa radiolähetyksessä, BITCOIN ON IHAN PASKA!
VastaaPoistaBitcoinissa on monia ongelmia, mutta se on sentään oikea kryptovaluutta, jolla on markkina-arvo ja kauppoja.
VastaaPoistahttps://news.bitcoin.com/beware-definitive-onecoin-ponzi/
VastaaPoistaKannattaa lukea!
<SARKASMI>
VastaaPoistaLevittävät vain perätöntä tietoa kun pelkäävät OneCoinia ja "ovat Bitcoinissa".
</SARKASMI>
Bitcoin specialisti Jeremias Kangaksen sanoin suorassa radiolähetyksessä jossa hän hieman hermostuikin totesi näin, Bitcoinhan on ihan paska! Kjähkjähkjähkjähkjähkjähkjäh
VastaaPoista>>Bitcoin specialisti Jeremias Kangaksen sanoin suorassa radiolähetyksessä jossa hän hieman hermostuikin totesi näin, Bitcoinhan on ihan paska! Kjähkjähkjähkjähkjähkjähkjäh
VastaaPoistaVaikka tuota miten toistat, niin ei se muuta Onecoinpyramidihuijausta rehelliseksi.
Kandan päätunkittaja Ken Labine ei pysty vastaamaan yhteenkään esittettyyn kysymykseen https://news.bitcoin.com/beware-definitive-onecoin-ponzi/ kommenttiosiossa.
VastaaPoistaIlmeisesti pitäisi tulla jotain suoraa livekeskustelua Tim Tayshun vs Ken Labine reilun vuorokauden sisään.
Koko OneCoin on jo niin surullista lahkolaismenoa että tulee jo joku Skientologia mieleen, mutta ainahan näihin virityksiin löytyy ihmisiä jotka lähtevät mukaan ja tunkevat rahansa parempiin taskuihin.
Koko Bitcoinin härdelli sähkösyöppö paska menee vielä nurin, koska se on sellainen kusetuksien mysteeri kusetus ettei tosikaan buahahahahahahahahahahahahaaaahaaaaaaaa. Bitcoin on ihan paska, "Jeremias Kangas".
VastaaPoistaJa vitut, Bitcoin on ja pysyy markkinoilla, koska sen avullahan super rikkaat sijoittajatahot keräävät hillot pois kaikilta idiootti piensijoittajilta. Kyllä pitää olla typerä ja tietämätön, jos ei ymmärrä minkälainen sijoitusinstrumentti Bitcoin on ja minkälaiset tahot sitä pystyvät pyörittämään halunsa mukaan. Harvojen ja super rikkaiden sijoitusinstrumentiksi sekin on muotoutunut. Jos se ei ole ollut alkuperäinen ajatus niin sitä se nyt on kuitenkin valitettavasti tänä päivänä.
VastaaPoistaOnecoin on satavarma ponzi, Bitcoin ei. Onko kukaan käynyt Bitcoin herätyskokouksissa? Kumpaankaan en sijoita, mutta sääliksi käy tunkitettavat. Ihme munatonta toimintaa viranomaisilta!
VastaaPoistaÄlä sinä munaton jauha siellä paskaa. Spekulaatio Bitcoin on hyvä vain ison rahan pelaajille, pelkkä "matti" jää tavikseille käteen siinä pelissä. Sen tajuaa sokea reetakin.
VastaaPoistaVoihan Bitcoin olla paska mutta mitäs sitten? Se on sentään kryptovaluutta toisin kun Onecoin mikä on pelkkä pyramidihuijaus mihin jotkut onnettomat vajakit ovat hassanneet rahansa.
VastaaPoista"Mattihan" jää tavissijoittajalle käteen? WTF? Onko kukaan muu kuin Tommi tai Kari tienanut? Ok, Karilla uudet hampaat.Olen vuoden verran seuranut ykskoinia, ja yksikään lupaus ei ole toteutunut. Kukaan "maajohtaja" tai massikeisari ei ole vastannut lukuisiin kyselyihin asioista, odotetaan vaan, kohta toteutuu... voi voi! Ymmärtääkseni Pohjanmaalla tunkkaajat ovat jo saaneet turpiin? Sokeat Reetatkin kohta tajuavat tämän, VALITETTAVASTI!
VastaaPoistaJa pian aukee forex http://onecoinforex.eu
VastaaPoistaVoi voi pertteli ja tunkkeri. Ostakaa bitcoinella sitten onea.. tai älkää.
Olette luusereita.
Joko ne 50000+ kauppapaikkaa ovat auenneet?
VastaaPoistahttps://www.facebook.com/1442275086071388/videos/1606670809631814/
VastaaPoistaBitcoin nörtti käy kuumana... https://www.facebook.com/1442275086071388/videos/1606670809631814/
VastaaPoistaJoko ne 50000+ kauppapaikkaa ovat auenneet? Joo, yksi mistä voi tilata ylihintaisen p**katabletin? Tommii?? vastauksia, we are waiting. Matercarditkin tuliva ja menivät.Lisätietoa:Ken Labine. Tähän:https://www.youtube.com/watch?v=YAzubovYhyg videoon sitten menikin kaikki suomen tunkittajien uhrien rahat. Pahoittelen menetyksiänne.
VastaaPoistahttp://www.iltalehti.fi/uutiset/2016063021819991_uu.shtml
VastaaPoistahttp://www.iltalehti.fi/uutiset/2016063021819991_uu.shtml
VastaaPoistaPitääskö Petterin tehä oma ketjunsa wincapitalle.. kun näillä vatipäillä menee asiat sekasi.
Vai eikö ne osaa lukia ?
Kyllä wincapita ja onikoni mahtuvat samaan kategoriaan,molemmat ovat super hyper huijauksia.
VastaaPoistaMolemmista tulee samanlaisia tuomiota! Ootelkaa vaan. Kaverit ja anoppi kiittävät!
VastaaPoistahttp://m.unionpayintl.com/en/aboutUpi/newsCenter/companyNews/3011998.shtml
VastaaPoistaTätähän tämä kateellisten ja pelkuri suomalaisten meininki on, tässä taasen erinomainen osoitus siitä. Ei mitään uutta ja ihmeellistä eikä odottamatonta. Suomessa ollaan valmiita maksamaan 100€, jottei naapuri vaan saisi itselleen 50€ :).
VastaaPoistahttp://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomen-nuorin-yrittaja-arvi-11-ei-valita-ilkkujista-taytta-trollausta/5968988
No se ei kauaa kestänyt. OneCoin tabletin kauppa oli ensin kiinni 24h "huoltokatkon" takia ja nyt tablettia ei voi enää ostaa OneCoineilla.
VastaaPoistaAlleviivataanpas vähän. OneCoinin itsensä tekemä verkkokauppa oli AINOA kauppa maailmassa joka on kelpuuttanut OneCoineja.
Tuon AINOAN kaupan AINOA tuote ei ole enää ostettavissa OneCoineilla, ainoastaan euroilla ja... BITCOINEILLA?!?!
"Tulevaisuuden maksuvaluutta" todellakin...
Tätähän tämä kateellisten ja pelkuri suomalaisten meininki on, tässäpä taasen kerran erinomainen osoitus näistä asioista. Ja Suomi on lisäksi ainoa maa, jossa ihmiset ovat valmiita maksamaan 100€, jottei naapuri vaan saisi itselleen 50€ :).
VastaaPoistahttp://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomen-nuorin-yrittaja-arvi-11-ei-valita-ilkkujista-taytta-trollausta/5968988
Onecoinistit koittavat näköjään trollailla tähän blogiin asioita mitä eivät mitenkään liity Onecoiniin.
VastaaPoistaJoko ne 50000+ kauppapaikkaa ovat auenneet? Fyrkat meni mustalaisakan hameisiin.. harmittaako?
Tässä sivustoja jotka liittyvät OneCoin konseptiin. Räkyttäjäkoirat haukkuu ja karavaani kulkee:)
VastaaPoistawww.oneacademy.eu/en/
www.onecoincloud.eu
www.onelife.eu
www.onecoin.eu
www.onecoinforex.eu/
www.onepay.eu
www.oneworldfoundation.eu/
Karavaani kulkee ja mustalaisakka nauraa.
VastaaPoistaSijoittajat räkyttää ja karavaani nilkuttaa.
VastaaPoistaKarihan panee teitä ränkyttäjiä pataan 6-0, hajotkaa pahvit.
VastaaPoistaOn se muuten huimaa että joku jaksaa postittaa tänne listan OneCoin Ltd.:n itsensä tekemistä nettisivuista ja yrittää antaa ymmärtää että bisnes on kunnossa.
VastaaPoistaMissä ovat kauppapaikat?
Maajohtaja itse sanoi että maaliskuussa aukeavat ensimmäiset kauppapaikat. Hänen lupauksensa sanasta sanaan oli että "niissä te voitte ostaa suoraan OneCoineilla mitä tahansa. Eipä ole näkynyt.
Nyt on kesä. Heinäkuu jopa. Kesään mennessä piti olla 50 000 kauppapaikkaa.
Kohta on syksy. Sitten pitäisi olla 100 000 kauppapaikkaa.
Ei ole edes yhtä. Ei. Edes. Yhtä.
Eikö tunnu siltä että on joutunut kusetuksen uhriksi? Pitäisi tuntua.
Ainoat paikat missä OneCoineja mitenkään noteerataan ovat OneCoin Ltd.:n itsensä tekemät sivut.
Tai OneCoiniin "sijoittaneiden" tekemät sivut joissa tunkitetaan muitakin liittymään mukaan.
Jos löydätte jonkin muun sivun netistä joka mainitsee OneCoinin...
...siinä varoitetaan sijoittamasta koko juttuun koska tuotto-odotukset ovat epärealistiset. Luultavasti myös mainitaan että koko kuvio on epälooginen ja ilmiselvää huijausta.
Palatkaapa OneCoin-julistajat tänne kertomaan menestyksekkäästä tulevaisuuden maksuvaluutasta sitten kun ne kauppapaikat on auki.
Ensin ne 50 000 kauppapaikkaa.
Sitten toinen mokoma, yhteensä 100 000.
Sitten tulette tänne kertomaan että Petteri on pihalla ja kateelliset valittaa.
Siihen asti kuutamolla ovat vain ne jotka eivät kusetusta huomaa kun sen uhriksi joutuvat.
http://yle.fi/aihe/shitcoin
VastaaPoistaOn paljon parempi sijoituskohde. Tuotto ainakin yhtä hyvä, ei vaadi KYC:tä. Rahaakaan ei tarvitse lähettää Rujan äidille.
http://www.talouselama.fi/uutiset/valtava-bitcoin-puhallus-hongkongissa-kateissa-386-miljoonaa-dollaria-3471320
VastaaPoistaAustralia aikoo kaupata takavarikoituja bitcoineja 16 miljoonan Australian dollarian eli noin 10,3 miljoonan euron arvosta, kertoo Reuters.
VastaaPoistaKesäkuun 20.–21. päivänä järjestettävässä huutokaupassa myydään 24 518 bitcoinia. Huutokauppa on ensimmäinen lajiaan Yhdysvaltojen ulkopuolella. Yhdysvalloissa myytiin huutokaupalla 170 000 bitcoinia vuosina 2014 ja 2015, kun mustan pörssin Silk Road -kauppa suljettiin.
Bitcoin on tullut suosituksi alamaailman valuuttana, koska rahansiirrot pysyvät anonyymeinä.
Nyt kaupattavat bitcoinit ovat peräisin laittomasta huumekaupasta vuodelta 2014. Asiasta ilmoitti huutokaupan järjestävä finanssipalvelu Ernst and Young. Australian viranomaiset eivät ole vahvistaneet rahojen alkuperää.
Onecoin on tullut suosituksi alamaailman valuuttana, koska rahansiirrot päätyvät ja pysyvät mafialla.
VastaaPoistaJos ymmärsin oikein mustalaisakka on etsintäkuulutettu Kiinassa. Nigerialaishuijauksessa pitää lähettää 5000€ "pankin siirtokuluihin" niin saa tililleen 1 000 000€. Miten tää eroaa siitä? Ensin pitää maksaa 5000€ "koulutusrahaa" niin saa pilipalikoulutuksen+tokeneita+plittejä+muuta paskaa ja nämä muuttuvat monimutkaisen opiskelun ja louhintapoolityöskentelyn kautta pilipali Onecoineiksi joilla ei tee mitään. 5000€ ja pääsee katsomaan mustalaisakan numeroleikkiä tietokoneelta. Itse katselen kyllä mieluummin ilmaiseksi tätä sirkusta millä hyväuskoisia "koulutetaan" tekemään itsestään monopolirahamiljonäärejä.
VastaaPoistaRuja Ignatova on myös tuomittu petoksesta saksassa 13.4.2016.Kysykääpä onekonnistit Rujalta suoraan onko hänellä 1v2kk ehdollinen petostuomio päällä?
VastaaPoistaKuulin myös varsin luotettavalta taholta että Kekkonen sai tuomion näpistyksestö 15.5.2016
VastaaPoistaOlisiko auttanut,jos olisin laittanut saksankielisen lehtiartikkelin asiasta? Ei olisi auttanut,koska mitään negatiivista onecoinia koskien ei uskota onekonnien keskuudessa!
VastaaPoistaNo laitapa
VastaaPoistahttp://www.all-in.de/nachrichten/lokales/Ueber-drei-Jahre-nach-der-Pleite-Bewaehrung-fuer-Ex-Chefin-des-Waltenhofener-Unternehmens-Gusswerk;art26090,2250751
VastaaPoistaValheellisen mustan propagandan jauhaminen jatkuu, vaihtakaapa propagandistit välillä levyä eli keksikää parempia juttuja.
VastaaPoista"Valheellisen mustan propagandan jauhaminen jatkuu, vaihtakaapa propagandistit välillä levyä eli keksikää parempia juttuja. "
VastaaPoistaTekikö kipeää että sun idoli on talousrikoksista tuomittu mustalaisakka joka kusetti sulta rahat?
:). Lehdet voi kirjoittaa ihan mitä valheita ne itse haluavat, niillä ei ole mitään vastuuta kirjoitteluistaan. Se on vaan nähty Suomessakin.
VastaaPoista":). Lehdet voi kirjoittaa ihan mitä valheita ne itse haluavat, niillä ei ole mitään vastuuta kirjoitteluistaan. Se on vaan nähty Suomessakin."
VastaaPoistaMontako tonnia hassasit? Toivottavasti et rahoittanut kusetusta pikavipeillä.
Mitäköhän valheellista tuossa lähettämässäni linkissä on?Siinä ei saksalaiseen tapaan mainita tuomion saaneen nimeä,mutta asiayhteydestä selviää yrityksen nimi.Ruja osti tuon firman yhdessä äitinsä ja isänsä kanssa (Veska Ignatov ja Plamen Ignatov)."Kuukkeli" kertoo loput jos osaat saksaa tai englantia.Te onekonnat olette niin sokeita!
VastaaPoistaNetissä ja mediassa voidaan kirjoittaa mitä halutaan. Ei se asia siitä miksikään muutu eli voit luuseri lopettaa sen sönköttämisen:)
VastaaPoistaOle luja uskossasi veli,jatka lahkosi johtajan palvomista!
VastaaPoistaTässä lisää lukemista! http://www.allgaeu.igmetall.de/news/meldung.html?id=54666
VastaaPoistaTätä samaa paskanjauhantaa on käyty aikoinaan Muroamiksien palstallakin (ja samat naamat kirjoittelee tännekin). Joku siellä kysyi jo ajat sitten pitäviä todisteita asiasta, ei ole näkynyt todisteita tähänkään päivään mennessä, että näin.
VastaaPoistaAnonyymi kirjoitti:
VastaaPoista"ei ole näkynyt todisteita tähänkään päivään mennessä, että näin."
Jos ei se kasa faktaa kelpaa todisteiksi pitää kyllä olla sokea. Tai sitten on ihan tarkoituksella jätetty muropalsta lukematta ettei vain uskossa horjuta. Viimeisimpänähän siellä on ihasteltu kun "kryptokuningatar" Ruja on oman (videoidun) puheensa mukaan ladannut koko BitCoinin lohkoketjun voidakseen vastaanottaa maksuja BitCoineina. Laskettiin siirtomopeudetkin siitä ajasta mitä väittää siihen menneen.
Joko OneCoinia vetävä "kryptokuningatar" ei tajua kryptovaluutasta sen vertaa että tietäisi ettei koko lohkoketjua tarvitse ladata tai sitten Ruja puhuu pelkkää puutaheinää.
Joko miljardiyritys OneCoinin nettiyhteydet on hitaammat kuin suomalaisilla kännykkäliittymillä tai sitten Ruja puhuu pelkkää puutaheinää.
Joko 50 000 kauppapaikkaa unohti avata kauppansa sovittuna aikana (tai pelästyi Petteriä ja Muroja) tai sitten...
...OneCoinin "top earnerit" ja Ruja puhuvat pelkkää puutaheinää.
Ei ole todisteita. Ei saa lukea pahaa "mustaa propagandaa", usko voi horjua. Pistähän laput takaisin silmille.
https://www.businessforhome.org/2016/04/onecoin-ceo-ruja-ignatova-statement-on-china-rumors/
VastaaPoistaJa propaganda nettipaskaa uskoo vain tosi urpot.
VastaaPoista"Ja propaganda nettipaskaa uskoo vain tosi urpot. "
VastaaPoistaOta ihan rauhallisesti. Olet selvässä denial-tilassa vaikka kaikki täysjärkiset näkevät että päivänselvä kusetus . Toivottavasti et ole kusettanut kavereitasi mukaan
tuohon Onecoin huijaukseen. Voi käydä niin että kaverit pian entisiä.
Jahka tuo kusetus lopullisesti romahtaa ja huijatut tekevät rikosilmoituksia
niin sinuun ottaakin yhteyttä seurava taho : http://poliisi.fi/
Bitcoinia ja sen ympärillä pyörivää yhteisöä kuvaa parhaiten sanat turvattomuus ja anarkia. Yksikään bitcoin-talletuspalveluja tarjoava yritys ei ole pankki, joten mitään talletussuojaa ei ole. Bitcoin on suunniteltu sellaiseksi, ettei varastettuja tai kavallettuja rahoja saa takaisin. Vaikka rikollinen saataisiin kiinni, hänen saaman hyödyn periminen takaisin on mahdotonta. Tästä syystä rikokset voivat olla erityisen kannattavia, ja mm. tästä syystä bitcoin on houkutellut erittäin paljon huijareita ja rikollisia.
VastaaPoista" tästä syystä bitcoin on houkutellut erittäin paljon huijareita ja rikollisia."
VastaaPoistaIhmettelinkin miksi Ruja ja Co. ovat ottaneet bitcoinin käyttöön. Selvisi sekin..
Tässä median etiikasta: https://www.youtube.com/watch?v=82cYDiXCtNg
VastaaPoistaPlaneetta maa, toimii näköjään pähkähullujen huoneena myös laitosten ulkopuolella:)
VastaaPoistaMihin vittuun noita tokeneita tarvitaan? Nehän muuntuvat suoraan Onecoineiksi. Ns. pilipali excell louhinnanhan suorittaa Rujan salkkumikro. Ei koulutuspaketin ostajat todellisuudessa louhi mitään eikä osallistu louhintaan millään muotoa. Noi toukkenit on kaupanpäällisiä, jotka ovat todellisuudessa suoraan ilmaisia Onecoineja. Molemmat numeroita ruudulla joilla voi jäsenet keskenään leikitellä varmaan tulevaisuudessa keskenään ihan miten vaan haluavat. Lähdekoodiahan ei voi ikinä julkaista ennenkuin kaikki Onecoinit on ns"luohittu" yhtiön toimesta. Muutenhan olisi vaara että joku ulkopuolinen onnistuisi luomaan louhitun onecoinin joka ei ole Rujan palvelimella. Verkostojäsenet eivät louhi mitään. Useimmat ostavat paketin hurjien tuotto-odotusten takia, eivätkä koulutuksen takia. Tässä myydään ihmisille PDF-koulutus+ilmaiset tokenit=Onecoinit. Tämän voisi tiivistää muotoon poistamalla pilipalikoulutuksen ja tokenit. Ne ovat vain hämäyksen ja lain kiertämisen takia yhtälössä mukana. Jäljelle jää vain se että ihmisille myydään kusetustuottopuheilla Onecoineja. Luulisi löytyvän joku laki joka koskee sijoituksen myymistä ihmisille. Tässä tapauksessa ei voi edes puhua sijoituksesta, koska rahasta menee Rujalle 60% ja verkostoon ns."yläkertaan" 40%. Sijoittajalle jää vain Onecoinnumeroita ruudulle. Niillä voisi pyyhkiä suoraan sanoen persettä jos ne olis edes painettu vessapaperille.
VastaaPoistaNy palo käämi nördellä:), olisiko nörde Jeremias Kangas tai Juri Mattila.
VastaaPoistaMinua vaan jaksaa ihmetyttää,mitä nämä onekonnarit tällä sivustolla tekevät?Teillähän on kaikki hyvin Rujan hellissä helmoissa.Nauttikaa vielä hetki...
VastaaPoistaRujalta saa ostaa myös kultaa kilokaupalla, mutta valitettavasti Onecoinit ei kelpaa.
VastaaPoistahttps://goldvault.co/en/our-people
Kultaa taikka kunniaa:)
VastaaPoistaTässä tuoreimmat keinot hankkia kolikoita. Kysyin mahdollisuutta ostaa kolikoita käteisellä:
VastaaPoistaDear Member,
Thank you for contacting our Support Team.
You can use the following payment methods if you would like to acquire a package:
* OnePay
* Cash Account
* Bank Wire
* Perfect Money
* BitCoin
* OneCoin Account
If you would like to pay via wire transfer please use the following bank account details:
1/
Account holder: IMS International Marketing Services GmbH
Address: Rathaus Strasse 7, 48268 Greven, Germany
Bank: Deutsche Bank
Bank Address: Alte Münsterstraße 1-3, 48268 Greven, Germany
Account number: 80808901
Bank code: 40070024
IBAN: DE20400700240080808901
BIC: DEUTDEDB400
2/
Account holder: IMS Marketing Tanzania Limited
Bank: Bank of Africa (T) Limited
Bank Address: NDC Development House, Kivukoni/Ohio Street,
P.O Box 3054, Dar es Salaam, Tanzania
Phone: 022 2111 229 / 2110 104 /2110 928
Fax: 022 2113 740
Account number: 01528310001 USD
Account number: 01528310014 EUR
Swift: EUAFTZTZ
3/
Bank: UNITED OVERSEAS BANK LTD
Bank Address: 80 Raffles Place, UOB Plaza1, Singapore 048624
Account Numbers:
for USD: 3529466674
for EUR : 3529466682
Bank Number/code: 7375
Branch Number/code: 001
Account holder: International Marketing Services Pte. Ltd.
Company Address: 38 Beach Road (TMF) #29-11; South Beach Tower; Singapore 189767
Perfect Money: please include your username in description.
E5298415 EUR
U6563853 USD
* the Company is not responsible if incorrect usernames have been provided by members
* all bank charges are at the expense of the sender
* partial payments for packages are not accepted
* remember to add all usernames and the package related to the same username/ s
For example: Username: Abc123, Package: ProTrader
It is really important to expressly point the reason for the transfer on the bank statement, in the bank reference field. Please note that standard bank processing time is 3 - 5 business days.
Please do not hesitate to contact us, if further information is required.
Thank you for choosing The OneCoin Concept.
Best Regards,
The OneCoin Support Team
http://yle.fi/uutiset/euroopan_komissio_haluaa_suitsia_virtuaalivaluutta_bitcoinin_anonyymia_kayttoa/9004686?origin=rss
VastaaPoistaTässä Ruja isänsä (Plamen Ignatov) vierellä omistamassaan valimossa saksassa. http://www.all-in.de/nachrichten/lokales/Aufbruchstimmung-im-Gusswerk;art26090,771272,B
VastaaPoistaPidit Petteri kovaa älämölöä kun Onecoin edellyttää tunnistettavuutta asiakkailtaan. Miten kommentoit kun EU-komissio ehdottaa että virtuaalivaluuttojen palveluntarjoajien tulisi jatkossa tunnistaa asiakkaansa. Pitäisiköhän sinun mennä hieman opettamaan noita yksinkertaisia ja tietämättömiä päättäjiä. He kun eivät ilmi selvästi ole perehtyneet asiaan, eikä liioin käyttäneet asiantuntijoiden apua.
VastaaPoista
VastaaPoistaKyllä toi Onecoin mielestäni täyttää ponzi-huijauksen tunnusmerkit:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ponzi-huijaus
Rahaa ei tule pyramidin sisään kuin "pilipalikoulutusmaksuista" eli jäseniltä.
Tuotot jaetaan pyramidin sisällä, siten että Ruja omistajana ottaa 60% ja loput 40% jaetaan ylälinjalle suosittelumaksuina. Jäljelle jää pyramidin sisään ilmaisia tokeneita ja ns"louhittuja" Onecoineja. Ilmaiset toukkenithan muuttuvat automaattisesti Onecoineiksi ilman mitään jäsenien suorittamaa louhintaa. Yhtiö louhii itse kaikki kolikot ja ne jaetaan uhreille ns."sisäiseen pörssiin pelattavaksi". Kurssia ylläpidetään yhtiön toimesta esim:6 eurossa ja myyntilaidalla saa laittaa murto-osan omistamistaan kolikoista. Suurin osa myynneistä raukeaa kun ostajia ei ole 6% pakko-oston verran. Onecoineja tulee kaikkiaan 120 miljardia kpl:tta ja ne on luotu Rujan ecxell taulukossa. Tässä voisi enemmänkin puhua Rujan luomasta jäsenien kesken sovitusta vaihdantavälineestä kuin kryptovaluutasta.
Onecoinilla ei ole mitään tekemistä kryptovaluuttojen kanssa. Kryptovaluutassa ei pysty kolikoiden määrää yhtäkkiä muuttamaan 2,1 miljardista 120 miljardiin. Kryptovaluutan lähdekoodi on aina julkinen joka sijaitsee useissa tuhansissa tietokoneissa ja rahasiirrot ja muut asiat ovat kaikkien nähtävillä. Tässähän kryptovaluutan idea onkin. Kolmatta osapuolta ei tarvita luotettavaan kirjanpitoon rahansiirroista. Kryptovaluutta on riippumaton pankeista ja valtioista tai hallituksista.
Onecoinissa Ruja on lähtenyt ikäänkuin pankiksi tai valtioksi joka valvoo rahanpainamista ja huippua tässä on vielä se että Ruja säätää leikkipörssin kautta Onecoinin hinnankin salkkumikrollaan mihin haluaa.
Tämä Suomen kansantalouden kannalta hyvä. Suomesta lähtee Bulgariaan 20-100 miljoonaa euroa Onecoin uhrien rahoja, joista Rujalle gibraltarin yhtiöille 60% loput jäsenille 40%, pakko-ostojen kautta 6% "koulutusrahoista" kiertää pelleilypörssin kautta jäseneltä jäsenelle.
Markkinoinnissa jokaisesta nyt mukaan lähtevästä luvataan tehdä miljonääri vuoden sisällä pelkillä Rujan painamilla salaisilla Onecoin kolikoilla. Onko kyseessä todella "koulutuksen" myynnistä vai myydäänkö tässä Rujan luomaa ja valvomaa vaihdantavälinettä Onecoin, joka sijaitsee Rujan excell taulukossa.
Hauska seurata koska Suomessa puututaan tähän ponzi peliin. Saksassa Fiva aloittivat jo tutkimukset, Kiinassa Ruja on etsintäkuulutettu, Amerikkaan Ruja ei ponzia uskalla viedä.
Olipa hyvin referoitu esitys,puuttumaan jäi vain Rujan saama 1v2kk ehdollinen petostuomio saksassa 13.4.2016...
VastaaPoistahttp://www.dkp-muenchen.de/index.php?option=com_content&view=article&id=623:allgaeu-krimi-um-das-gusswerk-waltenhofen&catid=35:kategorie-dkp-allgaeu&Itemid=44 Tässä kerrotaan lähtötilanne Rujan petostuomiolle.Työntekijät ja IG Metall tekevät rikosilmoituksen Rujasta ja hänen isästään Plamen Ignatovasta.
VastaaPoistaRuja Ignatova ei todellakaan ole etsintäkuulutettu Kiinassa, eikä missään muuallakaan. Laitappas esittäjä ja höpöttäjä tänne ihan virallista allekirjoitettua faktaa asioista. Sellaista ei ole kukaan pystynyt vielä esittämään pyynnöstä huolimatta, vain jotain nettikirjoitteluja ja artikkeleita sieltä täältä on esitetty. Jos todistukset ovat samaa tasoa kuin tähän astinkin niin ne ovat yhtä tyhjän kanssa.
VastaaPoistaSe nyt vaan on niin,ettei rikosilmoituksista tai etsintäkuulutuksista löydy allekirjoitettua faktaa kenestäkään piste.On luotettava medioihin tällaisissa uutisoinneissa.
VastaaPoistaNiin just, mediaan kannattaa ja pitää luottaa 100%:sti, sieltähän ne totuudet aina löytyvät. Tsiisus mitä huttua:)
VastaaPoistaRuja nauraa matkalla pankkiin.
VastaaPoistaTunkit itkee menettyjä rahoja ja kavereita.
Puolijumala Ruja on rehellinen, luotettava, suoraselkäinen, nuhteeton jne.Valitettavasti hän on myös todistetusti RIKOLLINEN!
VastaaPoista"Niin just, mediaan kannattaa ja pitää luottaa 100%:sti, sieltähän ne totuudet aina löytyvät. Tsiisus mitä huttua:)"
VastaaPoistaJust niin, Dr. Rujaan kannattaa ja pitää luottaa 100%:sti, sieltähän ne totuudet aina löytyvät. Tsiisus mitä huttua:)
No höh, totuus löytyy tietenkin kaurapuurosta!!!
VastaaPoistaKun täällä väännetään kättä tyhjänpäiväisistä asioista niin tuppaa jäämään huomaamatta olennaisiakin asioita: http://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3187896-asiakirjavuoto-paljastaa-julkiset-palvelut-vetta-myoten-mukana-ttip-neuvotteluissa
VastaaPoistahttp://mlmhelpdesk.com/jamie-redman-reports-the-definitive-onecoin-ponzi-expose/
VastaaPoistahttp://yle.fi/uutiset/euroopan_komissio_haluaa_suitsia_virtuaalivaluutta_bitcoinin_anonyymia_kayttoa/9004686?origin=rss
VastaaPoistaOnneksi OneCoin tekee kaiken toisin ja KYC on käytössä ainoana maailmassa olevista kryptovaluutoista koska ei haluta peitellä mitään.
"Onneksi OneCoin tekee kaiken toisin ja KYC on käytössä ainoana maailmassa olevista kryptovaluutoista koska ei haluta peitellä mitään. "
VastaaPoistaHieno juttu. Monessako paikkaa sitä leikkirahaa voi käyttää?
Tiedoksi vain onecoin ei ole virallisesti kryptovaluutta!
VastaaPoistaKuka haluaa käyttää rahaa, jolla tehdyt ostot ja myynnit säilyvät nimineen tietokannassa ja tulevat lopulta julkisiksi, kaikkien nähtäville kun lohkoketju avataan? KYC ei ole käyttäjien etu.
VastaaPoistaSe on selvä asia, että Petterin on pidettävä omat mielipiteet loppuun saakka vaikka hammasta purren. Sehän on oikeassa olemisen pakon kirous.
VastaaPoista"Se on selvä asia, että Petterin on pidettävä omat mielipiteet loppuun saakka vaikka hammasta purren. Sehän on oikeassa olemisen pakon kirous."
VastaaPoistaKiitos hyvistä nauruista. Joko ne 50000+ kauppapaikkaa ovat auenneet? Vai montako vuotta pitää vielä odottaa?
Onneksi sentään OneCoin-Mastercardilla voi käyttää OneCoineja kaikkialla. Ai niin mutta, Mastercard ei halunnutkaan olla enää missään tekemisissä tämän huijauksen kanssa.
VastaaPoistaKomppaan kyllä Petteriä, mutta hieman eri syystä:
VastaaPoistaKuka haluaa käyttää rahaa, jonka käyttäminen vaatii passistasi otetun valokopion julkisen jakamisen lohkoketjuun josta (kun lohkoketju avataan) kuka identiteettivaras tahansa voi passisi kopioida ilman että hänen tarvitsee tunnistautua mitenkään?
Tuollainen "KYC" ei ole käyttäjien etu vaikka tunkittaja niin väittääkin.
Se on selvä asia, että Petterin on pidettävä omat mielipiteet loppuun saakka vaikka hammasta purren. Sehän on oikeassa olemisen pakon kirous.
VastaaPoistaPäinvastoin kuin ne, jotka ovat sitoneet mielipiteensä yhdessä rahojensa kanssa, minä voin muuttaa mielipidettäni aina uusien faktojen ilmaantuessa. Se on ainoa tapa selvitä nopeasti kehittyvällä alalla, ja pitää nöyränä.
Toistaiseksi en ole nähnyt yhtään faktaa, joka puhuisi Onecoinin puolesta. Lupauksia on kyllä paljon ja nekin muuttuvat aina tarpeen mukaan.
Muutan mielipiteeni Onecoinista heti, kun joku esittää faktoja tai pystyy edes vastaamaan kysymyksiini. Niitä odotellessa "karavaani kulkee ja anonyymit haukkuu".
Onecoin on selvä ponzi ja huijaus. Siitä ei ole mitään epäselvyyttä. Paljon isompi ongelma kuin yksittäinen huijaus, on se että lainsäädäntömme ei osaa tunnistaa sitä huijaukseksi. Onecoin huijauksen paljastamiseen on käytetty paljon energiaa, ihan turhaan. Koijarit aloittaa uuden aina kun edellinen sortuu. Miten saisimme lainsäädännön paremmin tunnistamaan huijauksen jo alkumetreillä? Sillä olisi jo merkitystä.
VastaaPoistaHyvä pointti Petteriltä: onkos kukaan OneCoin-puolustaja kommentoinut täällä muuten kuin anonyymisti?
VastaaPoistaMuistaakseni ei ole ja tuskin kommentoikaan,häpeä on liian suuri.
VastaaPoistaEi häpeä vaan itsesuojeluvaisto varmasti alkavaa henkilöityvää vittuilua kohtaan. Tämä blogi ja hunajamuropalsta & suoli 24 ovat jo näyttäneet "kyntensä" minkäänlaiseen keskusteluun ja temppuihin ollaan valmiita. Taso kun on "sinä väärässä ja minä oikeassa sekä vittuilut perään" tasoa ja kaikuhan vastaa niin kuin huudetaan. OneCoin konseptin matkaa jatkuu eteenpäin kaikista torpedoimisyrityksistä huolimatta ja miellyttämättä OneCoin konseptin vastarintaliikettä. Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille tasapuolisesti.
VastaaPoistaJos Onecoin konsepti on niin hieno juttu niin miksi coinistit evät pysty vastaamaan mitään järkevää epäkohtiin joihin on pyydetty selvennystä?
VastaaPoistaEsim. mikseivät luvatut kauppapaikat ole auenneet? Mitenkä kauan pitää odottaa että Onecoineja pystyy käyttämään.?
Anonyymit kirjoittajat ihmettelevät miksi kommentoidaan anonyymisti.
VastaaPoistaKeskustelun tasosta voisi päätellä että lapset ovat päässeet iskän koneelle :D
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaTämähän on kuin lukisi suomi24 tai muro palstoja :D. Ei ole todellista että aikuiset ihmiset kinaavat asioista joista ei ole kaikilla ei ole tietoa. Edes Petteristä en olisi uskonut alentuvan tällaiseen keskusteluun. Ja vielä suosittelet että pitäisi pysyä kaukana OneCoinista.
VastaaPoistaEihän sitä vielä pysty arvostelemaan mitenkään kun se ei ole valmis. ÄLÄ ARVOSTELE KESKENERÄISTÄ asiaa josta et puoliakaan näytä tietävän. Jätä asia niiden hoitoon jotka oikeasti siitä tietävät, mutta älä mollaa ihmisiä joita asia kiinnostaa. Aikuinen mies. Tule sitten parin vuoden päästä keskustelemaan asiasta jos olet siihen mennessä saanut jotain lisä tietoa asioista. Kiitos. Pelaa sinä Bitcoineilla ja anna toisten pelata OneCoineilla.
Uskomatonta miten ihminen ahneudessaan voi olla noin sokea!Rikollinen omistaja Ruja Ignatova pyörittää firmaansa satojen rikollisten avustamana.Luettelo noista rikollisista ei mahtuisi A4 kokoiselle arkille.Firman toiminta kokonaisuudessaan ei kestä pienintäkään kriittistä arvostelua.Miten kukaan voi puolustaa tällaista super huijausta, ei kukaan tervejärkinen!
VastaaPoistaPetterin blogin kiihkeät ja onecoinia haukkuvat kirjoittajat, hän itse mukaan lukien on kuin lapset hiekkalaatikolla, Bitcoin alkoi 2008 ja ei vieläkään ole kovin käytetty mutta yliarvostettu hinnaltaan eli puhdasta spekulaatiota mutta nyt vasta alkaa saamaan kunnolla julkisuutta. Eihän siihen ole mennyt kun 8 vuotta. Kukaan ei edes tiennyt Bitcoinista 6 vuotta sitten käytännössä. Onecoin tulee haukkaamaan ison palan näistä markkinoista koska sen ympärille rakentuu paljon muutakin kun vain se itse kolikko, se nyt vaan on tosiasia jolle ette voi mitään. Petteri tietokirjailijana pitäisi olla kaiken järjen mukaan puolueeton kirjoittaja mutta herra on pahin haukkuja, sanoisin että ala-arvoinen satukirjailija joka on olevinaan ns. asiantuntija. Tiedotustapasi tuli tullut tutuksi jo Jippiin ajoilta!!! Harmi vaan että pääsit kuin koira veräjästä.
VastaaPoistaAnonyymi sanoi...
VastaaPoistaTämähän on kuin lukisi suomi24 tai muro palstoja :D. Ei ole todellista että aikuiset ihmiset kinaavat asioista joista ei ole kaikilla ei ole tietoa. Edes Petteristä en olisi uskonut alentuvan tällaiseen keskusteluun. Ja vielä suosittelet että pitäisi pysyä kaukana OneCoinista. Eihän sitä vielä pysty arvostelemaan mitenkään kun se ei ole valmis. ÄLÄ ARVOSTELE KESKENERÄISTÄ asiaa josta et puoliakaan näytä tietävän. Jätä asia niiden hoitoon jotka oikeasti siitä tietävät, mutta älä mollaa ihmisiä joita asia kiinnostaa.
Mikä osa Onecoinista on keskeneräinen? Tai onhan niitä, kauppapaikat puuttuvat, kortit ei toimi, pankit vaihtuu yhtenään jne.
Ja mitä tulee tietoon onecoinista niin luulet ilmeisesti, että homma on jotenkin niin ainutlaatuisen erikoinen ja erilainen kuin jokin muu kryptovaluutta ettei siihen päde "normaalin" kryptovaluutan lainalaisuudet. Siis sillä olettamuksella, että oc olisi oikea kryptovaluutta. Sitä paitsi lisätietoja toiminnasta on pyydetty lukuisia kertoja kuitenkaan saamatta niitä joten looginen johtopäätös on, että homma on kusetus.
Otahan Sebu jo lääkkeet ja ala nukkumaan !!
VastaaPoistahttp://www.fsma.be/en/Site/Repository/press/warnfsma/2016/07-08_onecoins.aspx Belgiakin liittyi onecoinista virallisesti varoittavien maiden joukkoon ja tutkimukset jatkuvat...
VastaaPoista